در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهدی عرفانیان درباره نمایش آمستردام: امروز چهارشنبه، به اتفاق دو زوج جوان، دو خانوم مسن و یک مرد میانسال به
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:02:41
امروز چهارشنبه، به اتفاق دو زوج جوان، دو خانوم مسن و یک مرد میانسال به دیدن خانه ای قدیمی در کوچه قدر غربی رفتیم. حال و هوای آن خانه برای من بسیار خاطره انگیز بود.
نقاط قوت:
1- اجرای یک تئاتر محیطی در فضایی بسیار خاطره انگیز باعث یک تجربه متفاوت و جدید برای من بود.
2- دیوارهایی پر از نقش ها، عکس ها و کتاب های قدیمی و عکس های کودکان بر روی دیوار حمام نشان از دقت در طراحی صحنه داشت.
3- آشپزخانه ای با رادیو، یخچال و میز غذاخوری نوستالژیک هم خاطرات زیادی را برای من زنده کرد.
نقاط ضعف:
1- به جای 5 نفر تماشاگر، 8 نفر حضور داشتند و این موضوع علاوه بر کم شدن فضا، باعث تناقض آشکار با عبارت" در هر سانس فقط ۵ نفر تماشاگر امکان تماشا دارند" بود!
2- خط داستان اصلا جذابیت و پیوستگی نداشت و هیچ چیزی از موضوع داستان متوجه مشدم. تماشاگران هم مانند من بیشتر سرگرم دیدن منزل بودند تا گوش دادن به دیالوگ ها

1- به جای 5 نفر تماشاگر، 8 نفر حضور داشتند و این موضوع علاوه بر کم شدن فضا، باعث تناقض آشکار با عبارت" در هر سانس فقط ۵ نفر تماشاگر امکان تماشا دارند" بود!
۲۰ فروردین ۱۳۹۴
چه خوب است دیگران را بشناسیم و قضاوت کنیم . جناب مهدی عرفانیان گرامی هراجرا برای من ، اول متن مهم است و با نگاه به متن ، کارگردانی و بازی ها و دکور و ظرافت هایی ست که همراه با متن مرا با خود می برد . چون عاشق تئاتر م از نظر های فرزندان خوبم درک عمیق تری می یابم .البته گاه موافقم و گه نه. هر اجرایی می طلبد هم هنگام دیدن و هم پس از آن سیری از ابتدا تا انتها در خلوت و یا با دوستان بشود. بهتراست بسنده کنم که معلم ،آن هم مدرس پار که سخنش چون راه ابریشم است . می دانم آگاه تر از آنچه آمده هستید اما چون همه گوش بودم و درک دیالوگها به درد آمدم چنین قضاوت را . پوزش از بسیار گویی .
در پایان همه ی عزیزان نمایش آمستردام را تحسین می کنم و از صمیم قلب توفیق روزافزون برایشان آرزو دارم .
۲۰ فروردین ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید