در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Nima Sayyah درباره نمایش تکه های سنگین سرب: پس از 5 دقیقه از سالن خارج شدیم. افرادی از تماشاچیان به شدت ناراضی بود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:52:19
پس از 5 دقیقه از سالن خارج شدیم. افرادی از تماشاچیان به شدت ناراضی بودند که چرا در تراکت موضوع نمایش (زندگی شهید چمران) عنوان نشده بود تا بیننده بتواند انتخاب کند که اثر را ببیند یا نه!
آقای سیاح عزیز!
آیا واقعا پرداختن به یکی از مهم ترین و پیچیده ترین شخصیت های تاریح چند دهه ی اخیر ایران با اون ابعاد شخصیتی گسترده که قطعا پرسوناژ جذابی هم هست در شخص شما دافعه ایجاد می کنه؟ اون هم در نمایشی که از نگاه مرسوم رسانه ها و حاکمیت در مورد چمران فاصله گرفته و در یک فضای عاشقانه و آرام به ابعاد انسانی و خصوصی زندگی چمران نزدیک میشه! اون هم در نمایشی که جز لباس نظامی هیچ نشانه دیگه ای از فضای کارهای جنگی که احتمالا مورد پسند شما نیست نداره! نه گلوله ای نه تفنگی و نه حتی آشوبی
البته می تونه این مساله ای شما وارد باشه ولی من خودم شخصا قبل از نمایش چندین مصاحبه و گزارش از این نمایش رو چه در خبرگزاری ها چه در سایت گروه پوشه خواندم که به وضوح در تم و فضا و موضوع نمایش توضیح داده بودند.
و در پایآن ای کاش تا پایان اجرا می ماندید و روایت زندگی یک ... دیدن ادامه ›› آدم جنگی عاشق ( حالا گیریم اصلا چمران نه، آقای ایکس) رو تماشا می گردین! به نظرم با توجه به متن خوب و بازی های عالی قطعا ناراضی از سالن خارج نمی شدید!
قصد دخالت یا جبهه گیری نیست، صرفا به عنوان کسی که نمایش رو دوست داشته خواستم نکاتی رو بگم!
مرسی
۱۴ شهریور ۱۳۹۴
چطور آدم میتونه با دیدن پنج دقیقه از کار قضاوت کنه در مورد کاری؟
۱۷ شهریور ۱۳۹۴
از گریم آقای دهکردی کاملا می شه تشخیص داد که نمایش به دکنر چمران مربوطه
۲۸ شهریور ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید