در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علی خطیبی درباره نمایش متامورفیسم مانی: نمایش «متامورفیسم مانی» در نگاه نخست ؛ نمایشی بسیار جذاب، سرگرم کننده
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:51:55
نمایش «متامورفیسم مانی» در نگاه نخست ؛ نمایشی بسیار جذاب، سرگرم کننده و چشم نواز است. طراحی صحنه و لباس، بسیار سنجیده و دقیق انجام شده و نحوه ی استفاده از نور و موسیقی اریجینال ؛ بسیار هنرمندانه صورت گرفته است. ظرافت ها و جزئیات سمعی و بصری نمایش آنقدر زیاد هستند که با یک فیلم سینمایی میتوان قیاسشان کرد.

راستش را بخواهید وقتی که در پروفایل دیدم نمایش رویکردی روانشناسانه دارد، انتظار اجرایی پُر از دیالوگ های پیچیده و روایتی سخت فهم را داشتم اما برعکس، بسیار غافلگیر شدم از اینکه چقدر خوب نگاه جامعه شناسانه و تحلیلی نمایشنامه نویس به موضوع «شک و نحوه ی مواجهه ی با آن»، دراماتیزه شده و به جای شعارهای اغراق شده، با نمایشی درگیرکننده مواجه هستیم.

بازی های کار بسیار یکدست و قوی بودند که قطعاً آینده ای درخشان خواهند داشت. به ویژه خانم "روشنک رضایی مهر" که بسیار خوش درخشیدند.

به نظرم از آن جنس نمایش هایی ست که برای درک و لذت بُردن بیشتر از ظرافت ها و جزئیاتش، میتوان چندین بار به تماشایش نشست و لذت بُرد.

به ... دیدن ادامه ›› کارگردان جوان نمایش و گروه خوش آتیه و هنرمندشان، بسیار تبریک میگویم و دیدنش را به شدت توصیه میکنم که مساوی است با حمایت از یک تئاتر مستقل - متفکر و در عین حال، سرگرم کننده از گروهی جوان و خوش ذوق.