در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | گلناز. ش قاجار درباره نمایش درس بی‌پایان (چندپرتره‌از‌آموزش‌کاسپار): درس بی پایان؛ نمایشی ملموس و قابل درک برای تک تک ما که سالها در نظام
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:54:32
درس بی پایان؛
نمایشی ملموس و قابل درک برای تک تک ما که سالها در نظام آموزشی مسموم نفس کشیدیم. نظامی که فقط اسم «آموزش» رو یدک میکشه و در واقع حتی آخرین هدفش هم آموزش نیست.
نظامی که به شیوه خودش تو رو تشویق میکنه تا جاسوس٬ ترسو٬ سر خورده و بدون اراده و اختیار بار بیای.
درس بی پایان برای من یادآور تمام اون روزهایی از زمان تحصیل در مدرسه‌ است که اگر با معلمت مخالفتی میکردی یا پشت سر یکی از اون‌ها حرفی میزدی تقاصش رو یا باید زنگ آخر داخل دفتر و جلوی دفتر انضباط پس میدادی یا موقع دیدن نمره به نا حق کم شده‌‌ات زمان امتحانات پایان سال که دیگه کاری هم از دستت ساخته نباشه.
بدترین قسمتش هم این بود که میدیدی پشت همه این داستان‌ها هم کلاسی‌ای که اصلا فکرشم نمیکردی داره نگاهت میکنه و لبخند پیروزمندانه ... دیدن ادامه ›› میزنه:)

این تجربه مشترک به بهترین و زیباترین شکل در «درس بی پایان» به نمایش در اومد. بینهایت از تمدید این اجرا خوشحال شدم و زمان رو غنیمت شمردم تا نکنه دوباره مثل پارسال دیدنش رو از دست بدم.
با سپاس فراوان از تمامی عوامل این اجرای پر مغز و دوست داشتنی. با آرزوی موفقیت برای تک تک شما عزیزان. بیصبرانه منتظر هنرنمایی‌‌های بعدی شما هستم.