در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد. لطفا منتظر اطلاع‌رسانی از سوی پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشید.
تیوال | ارش خیل تاش درباره نمایش ریچارد سوم: با درود...چلوکبابی خوشمزه با کوبیده اضافه( در مثل مناقشه نیست).همه ما
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:49:11
با درود...چلوکبابی خوشمزه با کوبیده اضافه( در مثل مناقشه نیست).همه ما از کارها و چیزهای نو در زندگی مسرور میشویم مخصوصا در کارها و چیزهایی که با انها زندگی میکنیم..کاری اوانگارد و پست مدرن..با تعامل زیاد با تماشاگران..(در صحنه ای ریچارد در دهان من ها کرد و گفت دهانم بو میدهد. گفتم نه ولی پیاز با کبابش خورده بود):)))))روم نشد بگم اره..و شانس دیشب ما حضور اقای بهنام شرفی بازیگر خوب تاتر در این اجرا بود ( این همان کوبیده اضافه بود):))که به عنوان تماشاچی امد..ولی با تعاملی که در بالا گفتم..یکی از نقشهای داستان شد..و با دیالوگهای به موقع و اکتهای بسیار درست شیرینی این تاتر را بیشتر کرد( در صحنه ای به عنوان بازیگر وارد شد و به ریچارد گفت مادر بسیار خوبی داری .سالن ترکید)..:))))و هنر بداهه گویی و به موقع گویی را به رخ کشید..بازی بازیگران خوب.نور خوب ..دکور خیلی کم.لباس خوب ..از کارهایی ست که که دچار دوگانگی و پارادوکس ذهنیت میکند و .داستانی تلخ در ذهنت فانتزی میشود ( اگر اصول گرا هستید و هر چیز را در جای خودش میخواهید این کار مورد پسندتان نخواهد بود)..و این هنر است.البته نظر کاملا شخصی ست .عمری اگر باقی بود مجدد به دیدنش می ایم..نور خاموش؟؟!!
خوب شد نظر شما رو خوندم و درباره تعاملی بودن اثر مطلع شدم وگرنه احتمال داشت برم !
۱۹ شهریور
میثم هنزکی
خوب شد نظر شما رو خوندم و درباره تعاملی بودن اثر مطلع شدم وگرنه احتمال داشت برم !
سلام. و درود .رفتین کار رو دیدین..خب خوشحالم که کار تعاملی رو هم به علایق تون اضافه کردین
۳۰ شهریور
ارش خیل تاش
سلام. و درود .رفتین کار رو دیدین..خب خوشحالم که کار تعاملی رو هم به علایق تون اضافه کردین
آقا سلام ارادتمندم ، بله رفتم کار رو دیدم . تجربه کارهای تعاملی رو داشتم قبلا و به طور قطعی نمیخوام بگم گارد دارم نسبت بهش اما تعامل در اجرا خیلی کار ظریف و حساسیه به نظر من و خیلی دقیق باید اتفاق بیوفته .
درباره ریچارد سوم این رعایت ظرافت وجود داره به نظرم .
۳۰ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید