در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | امین میرزاباقری درباره نمایش اندر حکایت ناکامی ببری خان در ولایت عهدی شاهی که سرخپوش بود اما کسی نمی دانست !: بدان که هست در این پرده ، سری از اسرار که می شود به تو یک به یک عیان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:24:59
بدان که هست در این پرده ، سری از اسرار
که می شود به تو یک به یک عیان در آخر کار
«اندر حکایت ناکامی ببری خان ...» از آن دست نمایش هایی است که حقیقت های پنهان در زوایای تاریک ومرموز تاریخ ایران را آشکار و برملا می کند.
نوشین تبریزی با تکیه بر تاریخ فرتوت و پیر قاجاریه و بانگاهی نو به یک واقعیت تاریخی، نمایشنامه ای افسانه وار و طنزآمیز را نگاشته است که توسط دو هنرمند توانای تئاتر عروسکی ایران، سلما محسنی اردهالی و سینا ییلاق بیگی، با دقت و ظرافت کارگردانی شده است.
طراحی صحنه هوشمندانه همراه با طراحی و ساخت ماهرانه عروسک ها در کنار بازیگران و بازی دهندگان توانا فضایی خلق می کند که حاکی از روابط از هم گسیخته، سست، بی بنیاد، عاطفی، اخلاقی و اجتماعی شاه و درباریان و نزدیکان شاه در عهد ناصری است.
این نمایش پس از استقبال مخاطبان در پانزدهمین جشنواره بین المللی تاتر عروسکی تهران- مبارک در سال 93 ، از هشتم فروردین ماه 1395 در تالار سنگلج به روی ... دیدن ادامه ›› صحنه می رود.
بابت دو چیز خوشحالم ،سال نو و نمایش عروسکی. بیایید سال نو خودرا در کنار هم با دیدن تئاتر عروسکی «اندر حکایت ناکامی ببری خان ...»آغاز کنیم ، اجرای این نمایش در شروع سال 95 فال نیکوییست برای همه تئاتر عروسکی ایران.
علی پاکدست
نمایشگر عروسکی، کارگردان و مدرس تاتر عردسکی
اسفند 1394 .
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید