در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سعید زادمهر درباره نمایش الیور توییست: تناقض میدانید چیست؟ تناقض یعنی اینکه نمایش اولیور توییست بسازی با بلی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:37:50
تناقض میدانید چیست؟
تناقض یعنی اینکه نمایش اولیور توییست بسازی با بلیت 140 هزار تومانی!... یعنی اینکه بروی نمایش اولیور توییست ببینی با بلیت 140 هزار تومانی!
به دوستان و هنرمندان بگویید: «باشد، فهمیدیم؛ دغدغه‌ی شما از ساختن این اثر و دیدن این اثر با این قیمت بلیت، حتمن هنر و رشد جامعه و هدفی است که نویسنده‌اش (دیکنز) دنبالش بوده!»
شما را بخدا فقط کمی به وضعیت زیر فکر کنید:
نمایش اولیور توییست با آن هدف و آن فضا و آن رسالت داستانی، با بلیت 120 و 140 هزار تومانی!... رسمن خنده‌دارترین و در عین حال گریه‌دارترین جوک این روزهاست!... آینه‌ی تمام قدی از وضع هنر و تآتر کشورمان در این روزها.

بیچاره اولیور توییست!... بیچاره چارلز دیکنز!
و بیچاره تماشاگر...
۱۴ آبان ۱۳۹۶
کاملا درست میفرمایید متاسفانه تهیه کنندگان تئاتر از جو و اشتیاق دوستداران دیدن چهره ها برای درآمدزایی بیشتر و بیشتر استفاده می کنند و هر چی از دستشون بربیاد رو بخورد خلق الله میدن که نتیجه اش سرخوردگی از تئاتر میشه و مهجور ماندن تئاترهای شریف و اصیل و دوست داشتنی واقعی
۰۱ آذر ۱۳۹۶
@Prudence من شرمنده ام، چون هیچ تئاتری را با بازی ایشان ندیده بودم. در نقد هیچ تئاتری هم نام ایشان را نخوانده بودم. نمایشی با بازیگران مطرح سینما مثل خانم کریمی و آقای فروتن دیدم که متاسفانه اصلا ّ خوب نبود. حتی صدای بازیگر در طبقه همکف بخوبی به گوش نمی‌رسید.
۰۶ آذر ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید