در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سعید زادمهر درباره نمایش چهار دقیقه: چرا پست من رو پاک کردید گروه همیاریِ به‌ظاهر محترم؟!... نوشته من پای
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:11:38
چرا پست من رو پاک کردید گروه همیاریِ به‌ظاهر محترم؟!...
نوشته من پای این نمایش چرا باید پاک بشه؟! توش بی‌احترامی کردم؟ توهین کردم؟... یا باید پاک بشه چون دارم تلنگر میزنم؟ چون دارم آگاهی میدم؟... چون باب میل دوستان نیست؟ چون تعریف و تمجید الکی از اثر نیست؟...
خیلی شعار میدید که همیاری دوست نداره نوشته کسی رو پاک کنه و وقتی میگم این فقط یه شعاره دلیلش اینجاها مشخص میشه.
با پاک کردن نوشته‌های این شکلی نشون میدید شما هم دغدغه‌تون هنر نیست. همین کاسبی و سوده. با پاک کردن این نوشته‌های (منتقد و بدون بی‌احترامی) شما هم طرفدار کاسبان‌اید. و به از بین رفتن بیشتر تآتر کمک می‌کنید!
اون هم با این مدل پاک کردن مبتدیانه و مرموزانه که حتا به کاربر خبر نمیدید و وقتی کاربر لاگین باشه تو سایت هنوز نوشته‌اش رو می‌بینه و فکر می‌کنه هست!... کارتون مصداق دو ... دیدن ادامه ›› روییه رسمن.

زود باشید همین نوشته رو هم پاک کنید!... زود باشید!...
اکانتم رو هم میتونید دوباره بن کنید. گفتم که قبلن، فرهنگ و هنر واسه خیلیها فقط شعاره!...
همه دیکتاتور اند فقط باید وایسی نوبت عمل خودشون برسه!
یک بار این اتفاق برای من هم افتاده. کاش حداقل نظری رو که پاک می کنند به ارسال کننده نظر اطلاع بدن که نظرتون به این دلیل حذف شد. ولی این کار باعث شده به این نتیجه برسم که دیگه کم کم نظرنوشتن در تیوال رو هم بذارم کنار.اونم تنها سایتی که فکر می کردم ارزش نظرگذاشتن داره و برای مخاطب احترام قائله ولی مثل اینکه این طور نیست
۰۷ مرداد ۱۳۹۸
گروه همیاری (support)
جناب آقای زادمهر
انبوه نظرات منفی (در میان انبوه نظرات مثبت) درباره آثار گوناگون به معنی این است که پارامترهای ما صرفا خوشحالی و منافع مستقیم یا کوتاه‌مدت ما (به تعبیر شما) نیست و اندیشه‌های درازمدتی وجود دارد. هرچند منکر کاستی‌ها در این مسیر نیستیم و در تلاشیم روش‌ها و خطاهای آن را بر طرف نماییم.
۰۸ مرداد ۱۳۹۸
و باز هم همیاری عزیز پاسخی برای اینکه چرا وقتی نظر کسی پاک می شود خودش متوجه نمی شود و نظرش در صفحه کاربری خودش هست ولی برای دیگران نمایش داده نمی شود ندارد.
۰۹ مرداد ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید