در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اخبار | عوامل فیلم «امکان مینا» روی فرش قرمز کاخ مردمی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:37:57
فیلم امکان مینا | عوامل فیلم «امکان مینا» روی فرش قرمز کاخ مردمی | عکس

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، دقایقی پیش کمال تبریزی کارگردان فیلم «امکان مینا» در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به همراه سایر عوامل این فیلم روی فرش قرمز کاخ مردمی جشنواره قدم زدند.

کمال تبریزی را منوچهر محمدی، تهیه کننده این فیلم، میلاد کی مرام، شاهرخ فروتنیان، شایسته ایرانی به عنوان بازیگران این فیلم و فرهاد توحیدی و مرتضی اصفهانی فیلمنامه نویسان امکان مینا همراهی کردند.

کمال تبریزی: «امکان مینا» خاطره انگیزترین فیلم کارنامه من است

کارگردان این فیلم با قرار گرفتن روی فرش قرمز کاخ مردمی با ابراز خرسندی از قرار گرفتن در کنار عوامل فیلم «امکان مینا» اظهار کرد: روند تهیه این فیلم و همکاری من با تمامی عوامل و دست اندرکاران فیلم «امکان مینا»، این فیلم را به خاطره انگیز ترین فیلم عمر هنری من تبدیل کرد.

وی افزود: خاطره تولید و ساخت این فیلم برای همیشه در ذهن من ماندگار خواهد شد و امیدوارم دیدن این فیلم بتواند رضایت تماشاگران را به همراه داشته باشد.

*کی مرام: بازی در نقش مهران را با احترام به خبرنگاران کشور تقدیم می کنم

در ادامه میلاد کی مرام نقش اول مرد این فیلم با تقدیر از تلاش خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی گفت: من با افتخار و احترام بازی در نقش مهران را به تمام خبرنگاران کشور تقدیم می کنم.

وی با ابراز خرسندی از حضور تماشاگران برای دیدن این فیلم گفت: خوشحالم که یک بار دیگر می توانم چنین جمعیتی را که برای دیدن یک فیلم گرد هم آمده اند ببینم.

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، فرش قرمز امکان مینا با استقبال شدید تماشاگران مردمی حاضر در کاخ مردمی جشنواره روبه رو شد.

درباره فیلم امکان مینا
۱۳ بهمن ۱۳۹۴