در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال سینما | اخبار | تشکر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از جنتی برای اکران نشدن «عصبانی نیستم»
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:52:10
فیلم عصبانی نیستم | تشکر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از جنتی برای اکران نشدن «عصبانی نیستم» | عکس
نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از وزیر ارشاد که با عمل به وظیفه قانونی‌اش بر فیلم ها نظارت می‌کند، تشکر کرد.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی‌ با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه مطبوعات در گفتگو با مهر درباره تعامل با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌به ویژه که اخیرا وزیر ارشاد اکران «عصبانی نیستم» را فعلا امکان ناپذیر اعلام کرده است، اظهار کرد: ما در کار اجرایی وزارت ارشاد دخالت نمی‌کنیم.

ارشاد وظایفی در ارتباط با ممیزی فیلم ها برعهده دارد که آن را انجام می‌دهد. ما تشکر می‌کنیم که دستگاه های اجرایی وظایف خود را طبق قانون و چارچوبی که نظام مشخص می‌کند با رعایت خطوط قرمز انجام می‌دهند.وی افزود: کاری که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی‌انجام داد وظیفه قانونی اش بوده و ما از او تشکر می‌کنیم.
روز گذشته یکشنبه 18 آبان محمدرضا فرجی مدیر کل سینمای حرفه‌ای در نامه ای به رئیس شورای صنفی اکران خواستار خارج شدن فیلم «عصبانی نیستم» از دستور اکران شد.در نامه او آمده بود: «با توجه به حواشی به وجود آمده در خصوص فیلم «عصبانی نیستم» و اعلام نظر کمیسیون های محترم فرهنگی و اصل نود مجلس شورای اسلامی‌و حسب نظر مقام عالی وزارت و رئیس محترم سازمان، نظر به اینکه انجام اصلاحات خواسته شده مستلزم صرف زمان بیشتری می‌باشد مقتضی است فیلم یاد شده فعلاً از دستور اکران خارج گردد؛ بدیهی است پس از انجام اصلاحات و تایید وزیر محترم تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.»
پیش از این نیز علی جنتی وزیر ارشاد اکران «عصبانی نیستم» را در شرایط فعلی منتفی اعلام کرده بود.
درباره فیلم عصبانی نیستم
۱۹ آبان ۱۳۹۳