در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال عکاسی | اخبار | «عکسوت» با ارسال محصول به ۴۰۵ شهر ایران، رکورد شکست
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:52:54
«عکسوت» با ارسال محصول به ۴۰۵ شهر ایران، رکورد شکست | عکس

استارتاپ «عکسوت» با گذشت یک سال از شروع به فعالیت خود، با ارسال محصول به ۴۰۵ شهر ایران به رکورد تازه‌ای دست یافت.

به گزارش روابط‌عمومی این گروه، استارتاپ «عکسوت» پس از گذشت یک سال از زمان فعالیت خود تا کنون موفق شده به ۴۰۵ شهرستان ارسالِ محصول داشته باشد و بیش از پنجاه هزار مخاطب را جذب بکند. همچنین این استارتاپ تا امروز هشت هزار سفارش محصول داشته که به نوبه خود اتفاق مهمی در راستای فعالیت‌های استارتاپی محسوب می‌شود.
محمد فریدی زاده مدیر بازاریابی و تبلیغات عکسوت گفت: عکسوت استارتاپی فرهنگی است که امکان چاپ عکس را روی محصولاتی مانند آلبوم عکس، تخته  شاسی، کتاب عکس، مگنت، ماگ، ریسه، نی نی نامه، عکس آویز، چارچوب خاطرات، تقویم رومیزی و تیشرت فراهم می‌کند. این استارتاپ توسط علی فریدی زاده و عباس گشیرازی بنیان گذاشته شده و از ۲۸ مردادماه ۱۳۹۹ فعالیت خود را به صورت رسمی شروع کرده است. اپلیکیشن «عسکوت» این روزها به یکی از اپلیکیشن های محبوب چاپ عکس آنلاین تبدیل شده است.
فریدی‌زاده درباره نحوه سفارش محصول در این اپلیکیشن و سایت آن می گوید: بخشی از پلتفرم ما به صورت هوشمند و متناسب با سفارشی که در اپلیکیشن یا سایت ثبت بشود، طراحی شده است. زمانی که سفارشات بارگذاری می شود، اپیلیکشن این قابلیت را دارد که کیفیت عکس را مورد بررسی قرار داده و اگر کیفیت عکس مناسب نباشد، در هنگام ثبت، مخاطب را متوجه این ضعف می‌کند. گرچه پس از ثبت نیز عکس ها توسط مسئول کنترل کیفی مورد بررسی قرار می گیرند تا کیفیت مطلوب برای چاپ را داشته باشند.
او می‌افزاید: معمولاً سفارش‌ها طی ۱ تا ۳ روز کاری آماده می شوند. البته برخی محصولات که نیاز به صحافی دارند، زمان بیش‌تری را در پروسه تولید به خود اختصاص می دهند. محصولات بعد از آماده سازی توسط پست پیشتاز برای مشتری ارسال میشوند که این پروسه بین ۲ تا ۴ روز کاری زمان می برد.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت سفارش خود، می توانند به اپلیکیشن «عکسوت» یا سایت این مجموعه در نشانی https://axsoot.com/ مراجعه نمایند.

۱۹ شهریور ۱۴۰۰