در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اخبار | سانس جدید برای کنسرت «دال»
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:58:49
کنسرت گروه دال |  سانس جدید برای کنسرت «دال»  | عکس

در جریان بلیت فروشی هفته موسیقی تلفیقی که مدتی است در سایت «تیوال» شروع شده، اجرای گروه جوان و تازه کار دال مورد توجه ویژه مخاطبان قرار گرفت. گروه دال، پس از «کامنت» دومین گروهی است که تمام بلیت هایش فروخته شد. این گروه حتی هنوز آلبومی منتشر نکرده و تنها با چند «تک آهنگ» به جایگاه فعلی رسیدند. آن ها با قطعه «آوازم را می رقصیدی» توانستند نظر مخاطبان موسیقی پاپ و تلفیقی را به خود جلب کنند و در ادامه با قطعاتی مانند «گذر اردیبهشت» وضعیت خود را تثبیت کردند.

پیش از این در بخش تلفیقی جشنواره موسیقی فجر هم این گروه اجرای موفقی را پشت سر گذاشت. همچنین دال قرار است در ماه جاری  نخستین آلبوم خود را با نام «گذر اردیبهشت» توسط شرکت نشر و پخش «جوان» منتشر کند و پیش بینی می شود که این آلبوم هم مورد استقبال واقع شود.

با توجه به تمام شدن بلیت های اجرای این گروه سانس جدیدی از طرف برگزار کنندگان این رویداد، یعنی هفته موسیقی تلفیقی تهران برای گروه دال در نظر گرفته شد. بر این اساس تنها یک سانس باقی مانده این فستیوال، روز 26 اردیبهشت در اختیار دال قرار گرفت و علاقه مندان می توانند برای خرید بلیت  به سایت تیوال مراجعه کنند.
درباره کنسرت گروه دال
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵