در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | اخبار | جبلی: حضور داره صبح میشه در بخش هنر و تجربه اتفاق خوبی است
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:34:47
فیلم داره صبح میشه (هنر و تجربه) | جبلی: حضور داره صبح میشه در بخش هنر و تجربه اتفاق خوبی است | عکس
کارگردان فیلم سینمایی داره صبح میشه گفت: ایده فیلم «داره صبح میشه» چهار قصه کوتاه بود که در من رشد کرد و به مرحله ای رسید که باید ساخته می شد اما نمی دانستم باید آن را به صورت کوتاه یا بلند بسازم تا این که با سمیه تاجیک سراغ قصه ای اپیزودیک رفتیم .
به گزارش ستاد خبری سی و سومین جشنواره فیلم فجر، نشست فیلم سینمایی «داره صبح میشه» با حضور یلدا جبلی؛ کارگردان، رعنا آزادی ور؛ ایرج شهزادی. مهدی احمدی، ارنواز صفری، امیرحسین آرمان، الهه حصاری، هیلدا حمیدی؛ بازیگران و مصطفی محمودی به عنوان منتقد برگزار شد.

جبلی در آخرین نشست چهارمین روز از جشنواره ادامه داد: مشارکت گروهی شریف موجب شد فیلم سینمایی «داره صبح میشه» به سرانجام برسد.

وی درباره نگارش دیالوگ های شاعرانه برای چند اپیزود فیلم توضیح داد: بیشترین دیالوگ های شاعرانه را در اپیزود پدربزرگ و بیتا داریم. این دیالوگ ها در شخصیت های گلی و سامان کمتر اما در بخش رعنا هم رعایت شده است. کارگردان «داره صبح میشه» در پاسخ به انتقادی درباره شباهت این فیلم به ماهی و گربه تصریح کرد: تا پیش از اتمام این اثر سینمایی هنوز ماهی و گربه را ندیده بودم اما به هر حال از حضور این اثر سینمایی در گروه هنر و تجربه خوشحالم.

در ادامه این نشست مهدی احمدی در پاسخ به مصطفی محمودی درباره گزیده کاری اش گفت: واقعیت این است ک من زیاد کار می کنم. شاید فیلم هایی که بازی می کنم دیده نمی شوند.

وی یادآور شد: قصه ها خیلی خوب کنار هم چیده شده اند و فیلم ریتم خوبی دارد؛ خوشحالم که توانستم حضور داشته باشم اگر ضعفی در بازی من هست ببخشید.

رعنا آزادی ور هم با بیان این که اولین بار است این فیلم را می بیند تصریح کرد: این نوع سینما به سلیقه من بسیار نزدیک است و از نتیجه کار بسیار راضی هستم. ایرج شهزادی گفت: من بازیگر نیستم و قرار نیست پا در کفش بازیگران کرده باشم. قصه را دوست دارم و روایت این اثر سینمایی بیشتر وصف حال است تا توصیف شخصیت ها.

وی اظهار کرد: آدم های سردرگم در جامعه زیاد هستند و این افراد. پای تصمیمات خود نمی ایستند و این مهم و شکاف نسلی موجود در فیلم به وضوح به تصویر کشیده شده است. هیلدا حمیدی یکی از بازیگران فیلم گفت: خوشحالم که سهم کوچکی در این فیلم داشتم و از این تجربه لذت بردم. الهه حصاری هم در این نشست گفت: به عنوان عضو کوچک گروه خیلی خوشحالم و باعث افتخارم بود که در این فیلم بازی کردم و اگر آقای خلعتبری نبود شاید این پروژه به ثمر نمی رسید.

فردین خلعتبری هم که در میان جمعیت نشسته بود گفت: موسیقی را برای این چهار قصه از هم جدا نمی دیدم و سعی کردم برای طرح کلی داستان موسیقی بنویسم؛ گاهی به اصرار کارگردان از ساز سه تار استفاده کردم و از این پیشنهاد خوشحالم.

وی ادامه داد: کم ترین بخش سرمایه را من گذاشتم و همه دوستان تلاش کردند که این فیلم ساخته شود. در ادامه ارنواز صفری گفت: من تجربه بازی کوتاهی در ماهی و گربه داشتم؛ کاراکتر آوا آدمی است که تکلیفش با هیچ چیز مشخص نیست و می خواهد دنیایش را از جهانی که در آن هست جدا کند.

امیرحسین آرمان هم با اشاره به علاقه اش برای تماشای فیلم گفت: بارها سراغ فیلم را گرفتم تا نتیجه را ببینم چون همه قصه ها معمولب هستند اما این فیلم اپیزودیک است و به نظرم ریتم به درستی درآمده و ضرباهنگ درست است.
۱۶ بهمن ۱۳۹۳