در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اخبار | رئیسیان: فیلمسازی متکی به مردم هستم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:19:30
فیلم دوران عاشقی | رئیسیان: فیلمسازی متکی به مردم هستم | عکس
علیرضا رئیسیان؛ کارگردان فیلم سینمایی «دوران عاشقی» ساعاتی پیش در پردیس سینمایی ملت همراه با مخاطبان به تماشای این فیلم سینمایی نشست.
به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، در مراسم رونمایی و معرفی فیلم سینمایی «دوران عاشقی» در پردیس سینمایی ملت، علیرضا رئیسیان به عنوان کارگردان این فیلم، گفت: خیلی در قید و بند دسته بندی موضوعات نیستم و تنها روی موضوعاتی که ذهنیتم به آن ها نزدیک است تمرکز کرده و می سازم. وی در ادامه این برنامه به انواع فیلمساز اشاره کرد و افزود: سه مدل فیلمساز داریم، اولین نوع فیلمساز وابسته به دولت است، دومین مدل متکی به خود و سومین نوع متکی به مردم است.

این کارگردان افزود: مطمئنا فیلسازی من از نوع سوم است و دلگرم بودن به شما باعث جلو افتادن کار فیلمسازی من می شود. در این مراسم که سارا وحید یکی از بازیگران فیلم سینمایی «دوران عشقی» نیز حضور داشت گفت: امیدوارم بازی قابل قبولی از نظر تماشاگران داشته باشم.

وی افزود: از خدا می خواهم که بازی من در فیلم اذیتتان نکند و خوشتان بیاید.

گفتنی است فیلم سینمایی «دوران عاشقی» درام عاشقانه‌ای است که به مسائل روز اجتماعی می پردازد.

لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، پرویز پورحسینی، بیتا فرهی، لی‌لی فرهادپور، سوگل قلاتیان، نسیم ادبی، سعید داخ، عاطفه للهی، داریوش فائزی، شهرام جمشیدی، فرزان نجفی، حمیدرضا حیات، حسین کوهستانی و عرشیا خلج (بازیگر خردسال) در فیلم سینمایی «دوران عاشقی» ایفای نقش کرده اند.
درباره فیلم دوران عاشقی
۱۶ بهمن ۱۳۹۳