در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اخبار | لشکری: فیلمنامه های پیشنهادی را بیش از ۱۰ بار می خوانم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:24:28
فیلم کوچه بی‌نام | لشکری: فیلمنامه های پیشنهادی را بیش از ۱۰ بار می خوانم | عکس
تهیه کننده فیلم «کوچه بی نام» گفت: همیشه فیلمنامه ها را بیش از ۱۰ بار و با دقت و وسواس بسیار می خوانم و این اتفاق درباره فیلم «عصریخبندان» هم افتاد.
به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، منصور لشکری قوچانی تهیه کننده فیلم عصر یخبندان عنوان کرد: مهمترین اولویتم برای تهیه فیلم ها ،فیلمنامه قوی و یکدست است که به خوبی به مسایل امروز مردم بپردازد.

وی به استقبال مردم از فیلم ها در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و افزود: شاهد حضور علاقه مندان سینما تا ساعت ۳ صبح بودم حتی برخی از آنها فیلم را به صورت نشسته تماشا می کردند،این نشان می دهد که مردم برای سینمایی که علاقه دارند وقت و زمان صرف می کنند.

این تهیه کننده سینما تصریح کرد: مردم می خواهند تصویری از زندگی خود را در سینما ببینند و با شخصیت آن همذات پنداری کنند، معیارمن برای تهیه کنندگی فیلم ها هم همین موضوع است. وی با بیان اینکه مردم خواهان مشاهده درد و مشکل امروز خود در سینما هستند، تاکید کرد: حفظ بنیان خانواده یکی از ضرورت ها و اولویت های جامعه امروز است و هر دو فیلم «عصر یخبندان» و «کوچه بی نام» به این موضوع می پردازند.

لشکری قوچانی خود را فرد سخت گیری در کار دانست و بیان کرد: وقتی می خواهم تهیه کننده فیلمی باشم بارها و بارها فیلمنامه را حتی جزئی ترین دیالوگ های بازیگران را می خوانم و بارها درباره شروع و پایان قصه با کارگردان صحبت می کنم.

تهیه کننده «کوچه بی نام» بابیان اینکه در جشنواره سی و سوم تهیه کننده دو فیلم «کوچه بی نام» و «عصریخبندان» است، گفت: برای این دو فیلم از هزینه شخصی و بدون دریافت پول از نهادهای دولتی هزینه کرده ام و امیدوارم که با استقبال مردم شاهد بازگشت سرمایه ام باشم.

لشکری قوچانی با بیان اینکه تهیه کننده خصوصی در سینما دشواری هایی داد، افزود: من برای ساخت این فیلم ها هیچ حمایتی نداشتم، البته فکر می کنم تهیه کننده خصوصی راحت تر می تواند کار کند چرا که نیاز نیست نظر نهاد یا موسسه تامین کننده بودجه را درنظر گیرد.

تهیه کننده فیلم «عصریخبندان» اضافه کرد: ضمن اینکه تهیه کننده ای که یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بودجه دارد،تنها به فکر هزینه کردن آن است و کیفیت کار برایش مهم نیست اما تهیه کننده خصوصی نگران سرمایه و بازگشت آن است به همین دلیل وسواس بیشتر نشان می دهد.

لشکری قوچانی تاکید کرد: با این حال اگر این دو فیلمم در سال آینده فروش نداشته باشد، پس از این دیگر به فیلمسازی نخواهم پرداخت.

«کوچه بی نام» جدیدترین فیلم هاتف علیمردانی است که نام ابتدایی آن «مشرف به کوچه بی نام» بود و چندی قبل از برگزاری سی و سومین جشنواره فیلم فجر نام آن تغییر یافت.
درباره فیلم کوچه بی‌نام
۱۸ بهمن ۱۳۹۳