در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اخبار | همایون ارشادی: از کار کردن با فیلم اولی‌ها نمی‌ترسم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:55:53
فیلم ماهی سیاه کوچولو | همایون ارشادی: از کار کردن با فیلم اولی‌ها نمی‌ترسم | عکس
بازیگر فیلم «ماهی سیاه کوچولو» گفت: ترسی از تجربه کار کردن با فیلم اولی‌ها ندارم.
به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، همایون ارشادی بازیگر فیلم «ماهی سیاه کوچولو» که تجربه بازیگری در سینمای ایران و چند فیلم خارج از کشور را دارد، درباره کارگردان‌های ایرانی اظهار کرد: کارگردان ها با هم تفاوتی ندارند و آنچه متفاوت است سبک کارشان است. هر کارگردان متناسب با شرایط جامعه خودش سبک متفاوتی دارد. اشتباه است اگر کارگردان ها را چه در یک کشور و چه بین کشورها با هم مقایسه کنیم.

وی افزود: اگر بخواهیم مقایسه ای بین کارگردان های داخلی و خارجی داشته باشیم، شاید تنها برتری خارجی ها در حوزه تکنولوژی است و از جهات دیگر اتفاقا فکر می کنم کارگردانان ایرانی گاهی از کارگردانان خارجی سرتر باشند.

بازیگر فیلم «بادبادک باز» در پاسخ به پرسشی درباره حضور در فیلم کارگردانان اول گفت: قبلا هم با فیلم اولی ها کار کرده ام و ترسی از این تجربه ندارم. من فیلم بد هم بازی کرده ام اما از فیلمهای بدم هم یاد گرفته ام که چه اشتباهی را تکرار نکنم.

این بازیگر سینما خاطرنشان کرد: من از کارگردان های تازه کار خیلی چیزها یاد گرفته ام و به این نتیجه رسیده ام که بسیاری از آنها حتی بهتر از کارگردانان با سابقه فیلم می سازنند چون شاید هنوز آنقدر بزرگ نشده اند که غرور داشته باشند و ایرادات کارشان را نپذیرند.

ارشادی سپس با ابراز خرسندی از حضور پررنگ جوانان در جشنواره فجر این دوره بیان کرد: کارگردانان اول به خوبی می دانند که از بازیگر چه می خواهند و همین دانستن، کار کردن با آن ها را راحت می کند. خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی به جوانان این امکان را داده که بتوانند با هزینه کم فیلم بسازند و توانایی های خود را نشان دهند.

بازیگر «ماهی سیاه کوچولو» در پایان سخنانش کیفیت فیلم های سی و سومین جشنواره فجر را خوب توصیف کرد و گفت: فیلم «بدون مرز» را بسیار پسندیدم. این فیلم نشان داد که یک اثر می تواند دیالوگ نداشته باشد، در یک لوکیشن ساخته شود اما با ابزار نگاه، انسانیت و تفاهم را با سه بازیگری که هریک به زبانی حرف می زنند به بهترین شکل نمایش دهد.
درباره فیلم ماهی سیاه کوچولو
۱۸ بهمن ۱۳۹۳