در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اخبار | ملیسا ذاکری، بازیگر فیلم «کوچه بی‌نام»: کنار مردم فیلم می‌بینم تا ایراداتم را بشنوم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:27:05
فیلم کوچه بی‌نام | ملیسا ذاکری، بازیگر فیلم «کوچه بی‌نام»: کنار مردم فیلم می‌بینم تا ایراداتم را بشنوم | عکس
ملیسا ذاکری بازیگر فیلم «کوچه بی‌نام» گفت: در سینماهای مختلف در کنار مردم به تماشای فیلم نشسته‌ام تا از آنان ایرادات بازی‌ام را بشنوم و بازخورد بگیرم.
به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، بازیگر نقش «نسیبه» در فیلم «کوچه بی‌نام» درباره علت محبوبیت مردمی این فیلم در جشنواره سی و سوم فیلم فجر، بیان کرد: فیلمنامه خوب اولین دلیلی است که به ذهنم می رسد. هاتف علیمردانی فیلمنامه‌نویسی است که جزئیات را خیلی خوب می بیند و می داند که چگونه فاصله فیلم با واقعیت زندگی آدم ها را در جامعه برای مخاطب کم کند.

وی با اشاره به نقش باران کوثری در فیلم عنوان کرد: اگر به بازی خانم کوثری در فیلم دقت کنید متوجه خواهید شد که تمام جزئیات درباره یک دختر جنوب شهری با شخصیت برون‌گرا خیلی دقیق و با ظرافت رعایت شده توسط بازیگر به اجرا درآمده است.

این بازیگر که در «مردن به وقت شهریور» هم با علیمردانی همکاری کرده است، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در بعضی سکانس های فیلم که بیننده انتظار واکنش احساسی شدیدتری از «نسیبه» دارد، او این انتظار را برآورده نمی کند، پاسخ داد: نسیبه شخصیتی برونگرا دارد و احساساتش را مانند محدثه در جمع بروز نمی دهد. او همیشه در خلوت خود با دردهایش سر کرده و گریه هایش هم در خفا و دور از چشم پدر و مادرش و بخصوص شخصیت فروغ است. ضمن اینکه بازی "نسیبه" در تمام فیلم به نحوی به بازی فروغ گره خورده است و این دو نسبت بهم کنش و واکنش دارند. اما در قسمت پایانی فیلم که نسیبه به حقیقت سنگینی پی می برد، به شکل واضح‌تری شاهد ابراز احساساتش هستیم.

وی افزود: رسیدن به شخصیت نسیبه برایم راحت نبود چرا که در فیلم قبلی‌ام نقش یک خانم ۳۰ ساله را داشتم و در این فیلم باید نقش یک دختر ۱۹ ساله را بازی می کردم. ضمن اینکه به اندازه بقیه بازیگران فیلم باتجربه نبودم به همین دلیل فرهاد اصلانی و باران کوثری خیلی به من کمک کردند تا به شخصیت نسیبه برسم.

بازیگر فیلم «مردی که اسب شد» خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ابتدای مسیر بازیگری‌ام قرار دارم طبیعی است که دوست دارم مردم بازی‌ام را بپسندند. به همین دلیل در روزهای جشنواره در سینماهای مختلف در کنار مردم به تماشای فیلم‌هایم نشسته‌ام تا ایرادات بازی‌ام را از آنان بشنوم و بازخورد بگیرم.
درباره فیلم کوچه بی‌نام
۱۸ بهمن ۱۳۹۳