در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اخبار | ایران می‌تواند جزو ۱۰ کشور اول انیمیشن باشد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:46:49
انیمیشن شاهزاده روم | ایران می‌تواند جزو ۱۰ کشور اول انیمیشن باشد | عکس
تهیه کننده انیمیشن «شاهزاده روم» گفت که ایران می‌تواند جزو ۱۰ کشور تولید انیمیشن در عرصه جهانی باشد.
به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، حامد جعفری بعد از نمایش انیمیشن «شاهزاده روم» در سالن اصلی برج میلاد بیان کرد: هنرمندان و انیماتورهای ایرانی استعداد لازم برای تولید آثار باکیفیت را دارند و امروز به دانش و علم آن دست یافته اند.

وی بر لزوم حمایت مسوولان از هنر انیمیشن تاکید کرد و افزود: با داستان های ایرانی و همچنین مذهبی می توانیم فرهنگ و باورهای ایرانی را در قالب آثار قابل قبول در عرصه بین الملل مطرح کنیم. جعفری درباره تولید «شاهزاده روم» توضیح داد: این کار همکاری مشترکی بین دوبلورها و انیماتورها بود که تهیه آن بیش از یکسال زمان برده است.

تهیه کننده «شاهزاده روم» با اشاره به اینکه در آینده هم اقدام به تولید آثار انیمیشن خواهد کرد، گفت: در صورتیکه نفرات بیشتری در اختیار گروه قرار بگیرد، می توانیم تولید آثار اینچنینی را افزایش دهیم و زمان ساخت را پایین بیاوریم. حامد جعفری با بیان اینکه برای آماده شدن این کار اعضای گروه در چند شیفت کار می کردند، گفت: بسیاری از انیماتورها و هنرمندان جوان در جشنواره های جهانی جوایز معتبری آورده اند، اما کار کردن در قالب گروه و در یک سریال نیاز به اخلاق حرفه ای دارد.

وی با تاکید براینکه گروه تولید «شاهزاده روم» تمام توان و تلاش خود را برای کسب رضایت مخاطب انجام داده است، تصریح کرد: بازخوردهای خوبی از این کار گرفتیم و مراجعه افراد برای عرضه آن در کشورهای دیگر نیز نشان از موفقیت این انیمیشن دارد.
درباره انیمیشن شاهزاده روم
۲۱ بهمن ۱۳۹۳