در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اخبار | خسرو نقیبی: «اعترافات ذهن خطرناک من» با فیلم‌های ماورایی غیرایرانی مقایسه شد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:28:23
فیلم اعترافات ذهن خطرناک من | خسرو نقیبی: «اعترافات ذهن خطرناک من» با فیلم‌های ماورایی غیرایرانی مقایسه شد | عکس
خسرو نقیبی منتقد سینما در مراسم معرفی فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» که در سینما آزادی برگزار شد، گفت: منتقدانی که در سالن های دیگر به تماشای این فیلم نشستند، «اعترافات ذهن خطرناک من» را با فیلم های ماورایی غیر ایرانی مقایسه کردند.

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، مراسم معرفی فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانی هومن سیدی در سینما آزادی برگزار شد.

در این مراسم خسرو نقیبی در توصیف هومن سیدی گفت: سیدی را با دو چهره در سینمای ایران می شناسیم. وی در وهله اول بازیگری مستعد و در چهره دوم فیلمساز جریان نوگرا است.

وی ادامه داد: هومن سیدی با ساخت فیلم ویدئویی «آفریقا» خود را به عنوان کارگردان مطرح کرد. البته پیش از آن فیلم های کوتاهی مانند «بلوتوث» را ساخته بود که آن هم از آثار مهم جریان فیلم کوتاه شد.

این منتقد اضافه کرد: سال گذشته هومن سیدی با فیلم سینمایی «سیزده» در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر حضور داشت و با این فیلم خود را در سینمای ایران تثبیت و جوایزی نیز دریافت کرد.

نقیبی اظهار کرد: امسال نیز این کارگردان با فیلمی که فضای عجیبی دارد در جشنواره حاضر شد. منتقدانی که در سالن های دیگر به تماشای این فیلم نشستند، «اعترافات ذهن خطرناک من» را با فیلم های ماورایی غیر ایرانی مقایسه کردند.
۲۱ بهمن ۱۳۹۳