در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اخبار | یادداشت پناهنده برای بیینندگان «ناهید» در پردیس کیان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:40:41
فیلم ناهید | یادداشت پناهنده برای بیینندگان «ناهید» در پردیس کیان | عکس
کارگردان فیلم «ناهید» خطاب به بینندگان فیلمش در پردیس «کیان» نوشت: «از اینکه "ناهید" را برای تماشا انتخاب کرده اید، از طرف خودم و بقیه همکارانم از شما تشکر می کنم».
به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، آیدا پناهنده که نتوانسته بود در افتتاحیه نمایش فیلمش در پردیس کیان حضور پیدا کند، خطاب به تماشاگران در این پردیس، یادداشتی را منتشر کرد که به شرح زیر است:

«سلام

دو سال قبل در جشنواره فیلم فجر، برای تماشای فیلم «خرس»، برای اولین بار به پردیس کیان آمدیم. روی همین صندلی هایی که شما نشسته اید، نشستیم. آن روز داشتیم روی فیلمنامه فیلم «ناهید» کار می کردیم و نمی دانستیم دو سال بعد، شما جای ما می نشینید و «ناهید» را تماشا می کنید. در همین لحظه، «ناهید» در کاخ جشنواره روی پرده رفته و من و سایر عوامل فیلم، باید در جلسۀ نقد و بررسی فیلم، حضور داشته باشیم. دوست داشتم، یکبار دیگر، روی همین صندلی ها، در کنار شما بنشینم و فیلمم را همراه شما تماشا کنم. خانم ها، آقایان، حضار گرامی! از اینکه «ناهید» را برای تماشا انتخاب کرده اید، از طرف خودم و بقیۀ همکارانم از شما تشکر می کنم. امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید».
درباره فیلم ناهید
۱۲ بهمن ۱۳۹۳