در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اخبار | خسرو سینایی: درخشش فیلمسازان جوان موجب خرسندی است
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:21:28
فیلم جزیره رنگین (هنر و تجربه) | خسرو سینایی: درخشش فیلمسازان جوان موجب خرسندی است | عکس
کارگردان فیلم عروس آتش گفت: درخشش فیلمسازان جوان و مستعد موجب خرسندی فیلمسازان قدیمی سینمای ایران است.
به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، خسرو سینایی درباره حضور فیلمسازان جوان در این دوره جشنواره افزود: سینمای ایران شاهد حضور نسل جوان با استعدادی است و هرچه امکان فعالیت این قشر در سینما افزایش یابد شاهد ارتقای کیفی آثار تولید شده در عرصه هنر هفتم خواهیم بود.

وی درباره عدم حضور فیلم جزیره رنگی در بخش مسابقه با اشاره به اینکه حضور جوانان در سینما اهمیت بسیاری دارد توضیح داد: سینماگران نسل من امتحانشان را پس داده و کارنامه مشخصی داشته و راهشان مشخص است.

کارگردان فیلم جزیره رنگی توضیح داد: این جوانان هستند که باید کشف شوند؛ بارها گفتم امیدواریم انرژی فیلمسازان در تکاپو برای ساخت فیلم های سینمایی هدر نرود.

کارگردان فیلم های «گفتگو با سایه‌ها» درباره استقبال مخاطبان از فیلم‌های فیلمسازان جوان گفت: شاید جوانان در بدو کار خیلی نام آشنا نباشند اما به مرور با ساخت فیلم های مهم، در ذهن مخاطبان ماندگار خواهند شد.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «جزیره رنگین» آخرین ساخته خسرو سینایی است که موفق به حضور در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فیلم فجر نشد اما به صورت خارج از مسابقه در سینماهای جشنواره اکران می‌شود.
۱۳ بهمن ۱۳۹۳