در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اخبار | سحر دولتشاهی: بازی در سکانس انتهایی فیلم شکاف غافلگیرکننده بود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:31:12
فیلم شکاف | سحر دولتشاهی: بازی در سکانس انتهایی فیلم شکاف غافلگیرکننده بود | عکس
سحر دولتشاهی بازیگر فیلم "شکاف" گفت: با تک تک سلول هایم در سکانس های پایانی این اثر سینمایی به ایفای نقش پرداختم و این بخش از فیلم خودم را هم غافلگیر کرد.
به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، سحر دولتشاهی در واکنش به تحسین منتقدان به دلیل بازی در سکانس انتهایی فیلم شکاف اظهار کرد: بازی در سکانس پایانی فیلم شکاف در کارنامه کاری من لحظه عجیبی بود و با تک تک سلول هایم درگیربازی در این بخش شدم.

بازیگر "مرگ ماهی" افزود: خودم هنوز نمی دانم که واقعا چه اتفاقی افتاد که توانستم این حس را بگیرم و با تمام وجود خوشحالم که توانستم این حس را به خوبی به تماشاگر منتقل کنم. وی جذابیت فیلمنامه را دلیل پذیرفتن نقش نسیم در "شکاف" ذکر کرده و گفت: فیلمنامه این اثر سینمایی حرف درستی می زند و کمتر فیلمنامه ای بدین ترتیب به یک موضوع اشاره دارد.

این بازیگر تاکید کرد: بچه ها موجودات مهمی در جامعه هستند و من قدردان این فیلمنامه و آقای کیارش اسدی زاده هستم که نگاهش را متوجه این بخش مهم از جامعه کرد.

سحر دولتشاهی در سومین روز سی و سومین جشنواره فیلم فجر با دو فیلم "مرگ ماهی" و " شکاف" حضور داشت که بازی او در فیلم شکاف به ویژه تحسین تماشاچیان و منتقدان را برانگیخت.
درباره فیلم شکاف
۱۵ بهمن ۱۳۹۳