در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال سینما | اخبار | اکران «لامپ 100» از نیمه دوم آبان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:52:59
فیلم لامپ ۱۰۰ | اکران «لامپ 100» از نیمه دوم آبان | عکس
فیلم سینمایی «لامپ 100» به کارگردانی سعید آقاخانی نیمه آبان ماه سال جاری در گروه سینمایی فرهنگ اکران خود را آغاز می‌کند.

احسان دلاویز تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار «لامپ 100» درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم به خبرنگار مهر گفت: قرارداد اکران با گروه سینمایی فرهنگ ثبت شده است و این فیلم نیمه دوم آبان اکران خواهد شد.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده فیلم «لامپ 100» بعد از پایان اکران فیلم «تمشک» به کارگردانی سامان سالور در فصل پاییز و بعد از دهه اول ماه محرم اکران خود را آغاز می‌کند.

دلاویز درباره تغییرات نسخه اکران عمومی نسبت به نسخه ای که در جشنواره فجر 32 اکران شد، عنوان کرد: با توجه به بازخوردهایی که همزمان با جشنواره فیلم فجر از مخاطبان خود گرفتیم و بنا بر تصمیم کارگردان فیلم تدوین مجدد شد تا با ریتم بهتری نسبت به نسخه جشنواره اکران شود.
وی یادآور شد: در نسخه ارائه شده به جشنواره فیلم فاقد تیتراژ صوتی بود ولی به تازگی محسن چاوشی خواننده پاپ کشورمان ترانه‌ای را با عنوان «بید بی‌مجنون» برای تیتراژ پایانی این فیلم خوانده است که در نسخه اکران عمومی ارائه می‌شود.

دلاویز درباره فعالیت های تازه اش در حوزه سینما گفت: در حال بررسی فیلمنامه های مختلفی هستم و به زودی در حوزه سینما فعالیت های تازه ای را انجام خواهم داد.

«لامپ 100» اولین فیلم بلند سعید آقاخانی در مقام کارگردان است که نخستین اکران آن در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر بود. این فیلم در ژانر اجتماعی ساخته شده است و به برسی معضلات اعتیاد می‌پردازد.
این فیلم داستان زندگی فرزین با بازی محسن تنابنده را روایت می‌کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی می‌کند.
محسن تنابنده، ساره بیات، مسعود کرامتی، پوریا پورسرخ و حمید لولایی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.
درباره فیلم لامپ ۱۰۰
۰۸ شهریور ۱۳۹۳