در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اخبار | پناهنده در ویژه برنامه "یک فیلم، یک سلام"
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:18:39
فیلم ناهید | پناهنده در ویژه برنامه
آیدا پناهنده کارگردان فیلم سینمایی "ناهید" در مورد ساخت فیلمش در شمال کشور گفت: در این فیلمنامه به دلیل برخی مسائل فرامتنی باعث شد فیلمنامه در فضایی غیر از تهران ساخته شود شمال کشور بهترین فضای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را داشت.

کار با بازیگران حرفه ای برایم بسیار ارزشمند است

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، این کارگردان جوان با دعوت از مردم برای دیدن فیلم در جشنواره گفت: از همه مردم دعوت می کنم به تماشای این فیلم سینمایی بنشینند چون فیلم ناهید مخاطب خاص ندارد و مطمئنم همه این فیلم را دوست خواهند داشت.

پناهنده ادامه داد: با حرفه ای ترین افراد سینما کار کردم و این امر برایم ارزش بسیار بالایی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نگاه زنانه در فیلم اعتقاد دارد، تصریح کرد: به لحن زنانه در فیلم ها اعتقاد دارم و معتقدم که منظور از زنانه یا مردانه بودن یک فیلم، جنسیت نیست بلکه منظور لحن و بیان فیلم است.

کارگردان فیلم سینمایی «ناهید» در پایان افزود: بعد از سال ها سختی و عذاب کشیدن و فیلم ساختن های بسیار بالاخره سینمایی را که دوست داشتم به تصویر کشیدم و از این جهت حالم خوب است اما کار با حرفه ای ترین عوامل سینما حال مرا خوب‌تر کرد؛ چراکه این فیلم در شرایط جوی بسیار سخت و هوای سرد ساخته شد. امیدوارم مورد پسند مردم قرار گیرد.
درباره فیلم ناهید
۲۴ دی ۱۳۹۳