در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | امین اکبری نسب درباره نمایش مده آ: نمایش "حرف بزن مده آ" در سی و چهارمین جشنواره بین المللی ت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:17:54
نمایش "حرف بزن مده آ" در سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر
نمایش "حرف بزن مده آ (parla medea) " کار مشترک ایران و ایتالیا روز جمعه 9 بهمن ماه در سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به روی صحنه می رود.
به گزارش روابط عمومی گروه ، نمایش نمایش parla medea(حرف بزن مده آ) کار مشترک ایران و ایتالیا به کارگردانی مهدی شیخ وند وclara corona (کلارا کورونا) و تهیه کنندگی ناهید دل آگاه ، در سی چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روزجمعه 9 بهمن ماه در دو نوبت 18و 20:30 در تماشاخانه باران به روی صحنه می رود.
این نمایش اجرایی متفاوت از مده آ با خصیصه های پست مدرن و نگاهی روانشناختی به مده آ و زن در جامعه ی امروز جهان است. در این تئاتر وجدی از جنس تئاتر شقاوت آنتونن آرتو و شگفت انگیزی از جنس تئاتر بی پیرایه گروتوفسکی به همراه نگرشی پست مدرن از جنس تئاتر رابرت ویلسون به تماشاچی منتقل می شود. چیزی که جایش در تئاتر این روزهای ایران خالی است.
در این نمایش (کلارا کورونا) clara corona ، دریا نظری،آرمان مرادی،آزیتا ابریشمی موحد،مه گل احمدی،رعنا خسروی،پرنیا شمس،ویدا قراگوزلو،مریم هاشم پور،آرمین دیلم،محمد رضایی،امید نمازی شیرازی،حانیه موسوی،مسعود زنوزی راد به ایفای نقش می پردازند.

نمایش parlamedea(با من حرف بزن مده آ) به کارگردانی ... دیدن ادامه ›› مهدی شیخوند وclara corona (کلارا کورونا) در سی چهارمین جشنواره تئاتر فجر روزجمعه 9 بهمن ماه در دو نوبت 18و20:30 در تماشاخانه باران به روی صحنه می رود.
Marillion این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید