در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اوتانا فردکهن درباره نمایش اپرای عروسکی مولوی: ای فغان از تماشاگرنماهای بی‌ملاحظه‌ی تآتر دوست نسبتن محترم چرا وقتی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:01:35
ای فغان از تماشاگرنماهای بی‌ملاحظه‌ی تآتر

دوست نسبتن محترم چرا وقتی از فصای اجرای کاری آگاهی نداری در آن حضور پیدا میکنی که حوصله‌ات سر برود؟!!! چه اصراری است وقتی توان آرام و ساکت نشستن برای یکساعت را نداری در یک اجرای جدی حضور پیدا میکنی؟!!!
که مدام ساعت بپرسی و پچ‌پچ کنی مدام دنبال فان و سرگرمی باشی یا به حرکت عروسکها بخندی یا عروسکها را تشبیه کنی به شخصیتهای سیاسی و با همراهانت بخندی و اوج لطف حضورت اینکه مدام در جنبیدن‌هایت بدون کوچکترین ملاحضه‌ای مدام لگد بپرانی به صندلی روبرویی‌ات و وقتی بعد از چندین بار تکرار بهت تذکر داده میشود ادب معذرت خواهی هم نداشته باشی!!! خلاصه تماشای یک اثر خوب را بر ما حرام کنی و چهارنعل رژه بروی بر روی اعصاب ما چندنفری که ردیف جلویتان بودیم!!!
دوست من اگر از مشکل بیش فعالی رنج میبری و همزمان به تآتر هم علاقه داری بهتر است تشریف ببرید کارهای کمدی (همین تالار بغل تالار حافظ یک کار کمدی اجرا داشت) آنجا تا دلتان بخواهد سوژه خنده فراوان است و می توانید با صدای بلند بخندید و لنگ مبارک را به در و دیوار بکوبی و صندلی روبرویی‌ات را گاز بگیری و مطمئن باش مزاحم کسی نخواهی بود و حوصله‌ات هم سرنمیرود.
امیدوارم این نوشته را بخوانی و متوجه رفتار آزاردهنده‌ات شده باشی.
فرد کهن عزیز،به نوبه خود متاسفم چنین فردی لحظه های خوش شما را قدری تلخ کرده است.
هنوز نمیدانم در این اتفاقات در جایی که تذکر من و شما بیشتر‌باعثت تنش سالن و اجرا میشود چه باید کرد.
فردی چنین ایا از خودش رفتار ناشایستری در‌قبال تذکر ما خواهد داد،نمیدانم.
تا به کی هم باید ملاحظهٔ شرایط را کرد!
امیدوارم قدری اخلاق که پایه ایی ترین شرایط حضور در این اماکن است را‌رعایت کنند.
من هم مثل شما بارها اجرایی را از دست دادم بخاطر حضور نامنتاسب این اشخاص...
دوست داشتن‌، را زدم نه به خاطر اتفاق،بلکه بخاطر نوشتن شما درباره این موضوع...
۰۵ بهمن ۱۳۹۴
جناب شکیبا از درک و فهم و همدلی شما بسیار سپاسگزارم
همین ملاحظه کردن از طرف ما بخاطر برهم نخوردن اجرا باعث ادامه و استمرار بی اخلاقی‌های این افراد میشود و در نهایت کسی که متضرر است خودمانیم چه بسا اگر در همان حرکت اول تذکر جدی بدهیم دیگر تا انتها مجبور به تحمل این بی‌احترامی‌ها که بر ما تحمیل شده نباشیم. آنهم در اجرایی که بلیت آن با چه سختی تهیه شده و نمی‌توان به آسانی از آن گذشت.
نوشته‌تان و همدلی‌تان تسلای خاطر بود باز هم مرسی
۰۵ بهمن ۱۳۹۴
کاملا هم نظرم . در اجرای حافظ ، کل کار نفر کنار دستی من داستان رو برای همراهش با صدای بلند تفسیر می کرد و حتی گهگاه نظرش رو می پرسید و یا با اشعار هم خوانی می کرد !
۰۵ بهمن ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید