در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سمانه درباره کنسرت-نمایش سی (همایون شجریان، سهراب پورناظری): خیلی مشتاق و خوشحالم که در دومین روز شهریور به تماشای این کنسرت نمایش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:33:15
خیلی مشتاق و خوشحالم که در دومین روز شهریور به تماشای این کنسرت نمایش خواهم رفت. اکثر دوستان به مشکل تاخیر در شروع برنامه و یا ورود تماشاچیان بعد از ساعت شروع، اشاره می کنند. و همانطور که از نظرات دوستان مشخصه تمرکز بیننده ای را (که بهای قابل توجهی نیز بابت بلیط پرداخت کرده) مختل کرده است. چرا با توجه به اینکه تقریبا یک هفته از آغاز اجرا این اثر می گذره این مشکل همچنان ادامه دارد؟
این مشکل ادامه دارد چون داشتن شعور و فرهنگ به برگزار کنندگان کنسرت ارتباطی نداره که بتونن حلش کنن، متاسفانه منم رفتم و با این مشکل مواجه بودم، وقت نشناسی... صحبت کردن باهم با اینکه اجرا شروع شده بود... لایو گرفتن و مرتب فیلم و عکس گرفتن چیزی نیست که یک هفته ای حل بشه... مساله فرهنگیه!!
۲۴ مرداد ۱۳۹۶
ما 27 مرداد کار را دیدیم. جایگاه هرات علیرغم اینکه ارزان ترین جایگاه است بهترین دید را دارد و از این نظر ما مشکلی نداشتیم. مواردی که ساناز می گه البته همیشه هست بخصوص اینکه تا 40-50 دقیقه هنوز تماشاگران دنبال صندلی می گشتند و نمی شد به راحتی به کار و موسیقی توجه کرد. در کل این کار نه یک کنسرت درست و حسابیه و نه یک نمایش به درد بخور. ولی در مجموع ترکیب سرگرم کننده و قابل قبولی بود. من بلیط 45 تومانی گرفتم و از این هزینه در برابر کاری که دیدم راضی هستم.
۲۹ مرداد ۱۳۹۶
دو عدد بلیت نمایش سی برای اجرای امروز 17 شهریور در جایگاه مرو ردیف 13 به فروش میرسد.
جهت خرید تکس به شماره تلگرام 9386614573 .
۱۷ شهریور ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید