در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | mehrnaz amozgar درباره فیلم‌تئاتر آنکه گفت آری، آنکه گفت نه: نمایش آنکه گفت آری آنکه گفت نه. بسیار لذت بخش. مخاطب را به خوبی همسو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:45:22
نمایش آنکه گفت آری آنکه گفت نه.
بسیار لذت بخش. مخاطب را به خوبی همسو کرده و به وجد می آورد.
نماد ها و حالت های بازیگران.سرود های بسیاااار زیبا و دلنشین که گاها حماسی و گاها احساسی بودند.نقطه های قوت نمایش سرود های فوق العاده اش،میزانسن های جالب و چشم انداز بازیگران و حس و حال جوانان پر انرژی و مر نشاط گروه بازیگران.
تفاوت های با دلیل و مفهوم دار بین آنکه گفت آری و آنکه گفت نه که هرکدام به درستی نشان دهنده ی مفهوم و رساندن هدف هرکدام به مخاطب است.
هماهنگی های خوب بین گروه بازیگران با آن تعداد جمعیت که البته گاها مشکلاتی بروز پیدا میکرد اما با این حال باز هم بسیار تلاش و سعی های بازیگران را برای هماهنگی میشد دید و خوب هم از آب درآمده بود.
نشان دادن آنکاری که آیندگان که ما باشیم باید انجام دهیم و شکستن آن سد های فکری که سَر دراز دارد، آن یاغی بودن و خروشیدن...
تبریک به استاد رهنمون ،من آنچنان سواد و توانایی نقد کردن را ندارم، اما فکر میکنم اگر نقدی هم به کار وارد بود ،آنچنان حس و حال نمایش درست و به جا بود که من در طول نمایش در حال لذت بردن و همسو شدن بودم.
سمانه و امیر مسعود این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید