در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | بهمن شفیع زاده: 🔻معرفی فیلم رکود بزرگ 🔸️کارگردان: آدام مک کی | نویسنده: چارلز راند
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:20:14
🔻معرفی فیلم رکود بزرگ

🔸️کارگردان: آدام مک کی | نویسنده: چارلز راندولف و آدام مک کی
🔹️بازیگران: کریستین بیل، استیون کارل، رایان گاسلینگ و برد پیت


🔸️«رکود بزرگ» فیلمی در سبک زندگینامه‌ای و کمدی-درام به کارگردانی و نویسندگی آدام مک‌کی است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.
🔹️ این فیلم براساس کتابی به همین نام نوشته‌ی مایکل لوئیس روزنامه‌نگار آمریکایی، درباره بحران مالی ۲۰۰۸-۲۰۰۷ است که بالا رفتن نرخ بازار ... دیدن ادامه ›› مسکن و حباب اقتصادی را به ارمغان آورد. البته نام این فیلم معادل فارسی ندارد و قابل ترجمه نیست.
🔸️می‌توان نام فیلم را این‌گونه توضیح داد: هنگامی که معامله‌گری پیش‌بینی کند قیمت یک سهم در آینده کاهش می‌یابد، با روش فروش استقراضی یا ابزار اختیار معامله می‌تواند از وقوع ریزش، سود کسب کند. به این کار«short» کردن می‌گویند.
🔹️ داستان این فیلم درباره‌ی «short» کردن بازار است.
🔸️ پیت به‌عنوان نقش مکمل در این فیلم حضوری چشم‌گیر دارد. سخنان آهسته، نرم و آسان قابل دسترسی آدام مک کی از فروپاشی بازار مسکن در سال 2007 به‌طور گسترده ای مورد ستایش قرار گرفت و کریستین بیل و استیو کارل بسیاری از تحسین ها را برانگیختند.
🔹️در این بین شاید نقش پیت به آن اندازه‌ای که باید دیده نشد. او با بازی در نقش بن ریکرت، مشاور جان ماگارو و فین ویتروک از خود هوشیاری فراوان نشان می‌داد و با راهنمایی‌های خود این دو نفر را به خوبی کنترل می‌کرد.
🔸️فیلم علاوه‌بر سرگرم‌کننده بودن، این مسئله را یادآور می‌شود که عده زیادی به خاطر نوسانات مالی چنین بازارهایی زندگی‌شان دچار اختلال شده و رو به فروپاشی می‌رود.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید: 🙋🏻‍♂️
@negahebahman
@negahebahman
@negahebahman
#فیلم_سینمایی #فیلم_جدید #فیلم_آموزشی #فیلم_خوب #فیلم_خارجی #فیلم #فیلم_کوتاه #فیلم_بلند #بازیگر #فیلم_سینمایی #نقد #معرفی_فیلم #نگاه_بهمن #بهمن #معرفی_فیلم #بهمن_شفیع_زاده 
@negahebahman
@negahebahman
@negahebahman
#معرفی_فیلم
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید