در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | بهمن شفیع زاده: 🔻فیلم مورد عجیب بنجامین باتن 🔹️کارگردان: دیوید فینچر | نویسنده: ار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:34:39
🔻فیلم مورد عجیب بنجامین باتن

🔹️کارگردان: دیوید فینچر | نویسنده: اریک راث 🔸️ بازیگران: برد پیت، کیت بلانشت، تیلدا سوینتون


🔸️فیلم «مورد عجیب بنجامین باتن» (The Curious Case of Benjamin Button) یک درام عاشقانه به کارگردانی دیوید فینچر با بازی متفاوت و به یادماندی برد پیت است.
🔹️ داستان این فیلم اقتباسی از یک داستان کوتاه نوشته اسکات فیتزجرالد است که البته تغییراتی در آن اعمال ... دیدن ادامه ›› شده است.
🔸️برد پیت در این فیلم در نقش فردی به نام بنجامین باتن ایفای نقش می‌کند. فردی که به‌عنوان یک پیرمرد متولد می‌شود و هرچه به سن او افزوده می‌شود، ظاهری جوان‌تر پیدا می‌کند.
🔹️ بنجامین در نوجوانی و زمانی‌که ظاهری مانند یک پیرمرد دارد، عاشق دختری به نام دیزی (با بازی کیت بلانشت) می‌شود. اما هرچه زمان می‌گذرد بنجامین جوانتر و زیباتر شده درحالی‌که دیزی پیر و کهنسال می‌شود. بسیاری این فیلم را از این منظر که از ابتدا تا انتهای زندگی یک شخص را به تصویر کشیده است با فیلم فارست گامپ مقایسه کرده‌اند.
🔸️ برد پیت در این فیلم با یک پرفورمنس فانتزی حساب شده به خوبی نقش را تا انتها پیش می‌برد. جلوه‌های ویژه و گریم نیز به بازی او کمک شایانی کرده و تحولات شخصیتی بنجامین باتن را تبدیل به یک تغییر تکان دهنده و چشم‌گیر می‌کند.
🔹️ بازی فوق‌العاده پیت در یک نقش بسیار چالش برانگیز باعث شد وی دومین نامزدی اسکار خود را که این بار برای اولین‌بار در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد بود، به‌دست آورد.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید: 🙋🏻‍♂️
@negahebahman
@negahebahman
@negahebahman
#فیلم_سینمایی #فیلم_جدید #فیلم_آموزشی #فیلم_خوب #فیلم_خارجی #فیلم #فیلم_کوتاه #فیلم_بلند #بازیگر #فیلم_سینمایی #نقد #معرفی_فیلم #نگاه_بهمن #بهمن #معرفی_فیلم #بهمن_شفیع_زاده 
@negahebahman
@negahebahman
@negahebahman
#معرفی_فیلم
امیر مسعود این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید