در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | بهمن شفیع زاده: 🔻فیلم دوازده سال بردگی 🔸️کارگردان: استیو مک کوئین | نویسنده: جان رید
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:49:19
🔻فیلم دوازده سال بردگی
🔸️کارگردان: استیو مک کوئین | نویسنده: جان ریدلی
🔹️بازیگران: چیوتل اجیفور، میشل ویلیامز، برد پیت، میشل فاسبیندر


🔸️اهمیت نقش باس در فیلم ۱۲ سال بردگی برای برد پیت آن‌چنان زیاد بود که او را از بین تیم تهیه به جلوی دوربین کشاند و باعث شد او به غیر از تهیه‌کنندگی در نقشی کوتاه نیز ظاهر شود و در مقابل دوربین استیو مک‌کوئین قرار گیرد.
نقش او خیلی طولانی نیست اما ... دیدن ادامه ›› کلیدی است.
🔹️جان ریدلی فیلم‌نامه‌ ۱۲ سال بردگی را براساس یک درام تاریخی – خودزندگی‌نامه‌ای نوشته سالامون نورثاپ به رشته تحریر درآورده است.
🔸️نورثاپ یک سیاه آزاد بود ولی ربوده شده و به‌عنوان برده فروخته شده بود. در این فیلم چیویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) به‌عنوان کاراکتر اصلی به ایفای نقش می‌پردازد.
🔹️ ۱۲ سال بردگی برای اولین‌بار در سی و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در سپتامبر ۲۰۱۳ اکران شد و اکران عمومی آن هم در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۳ بود.
🔸️ این فیلم هم‌اکنون جزو ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما در وبگاه IMDb است و اولین فیلم تاریخ سینماست که در آن یک سیاه‌پوست، اسکارِ بهترین فیلم را تصاحب کرده ‌است.
🔹️ این فیلم همچنین برنده بهترین فیلم درام از هفتاد و یکمین مراسم گلدن گلوب و همچنین بهترین فیلم سال ۲۰۱۳ توسط آکادمی اسکار شده است.
🔸️ جایزه اسکار برای بهترین بازیگر زن در نقش مکمل هم به این فیلم رسید. این فیلم همچنین جوایزی مانند اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی، بفتای بهترین فیلم و بفتای بهترین بازیگر نقش اول مرد را نیز تصاحب کرد.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید: 🙋🏻‍♂️
@negahebahman
@negahebahman
@negahebahman
#فیلم_سینمایی #فیلم_جدید #فیلم_آموزشی #فیلم_خوب #فیلم_خارجی #فیلم #فیلم_کوتاه #فیلم_بلند #بازیگر #فیلم_سینمایی #نقد #معرفی_فیلم #نگاه_بهمن #بهمن #معرفی_فیلم #بهمن_شفیع_زاده 
@negahebahman
@negahebahman
@negahebahman
#معرفی_فیلم
امیر مسعود این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید