در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | بهمن شفیع زاده: : 🔻فیلم حرامزاده‌های لعنتی کارگردان: کوئنتین تارانتینو | نویسن
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:57:38
:
🔻فیلم حرامزاده‌های لعنتی
کارگردان: کوئنتین تارانتینو | نویسنده: کوئنتین تارانتینو
بازیگران: برد پیت، دیانا کروگر، الی راث

🔸️شاید ویژه‌ترین فیلمی که برد پیت با پس‌زمینه تاریخی جنگ جهانی بازی کرده باشد حرامزاده‌های لعنتی باشد. این فیلم به سیاق دیگر فیلم‌های تارانتینو فیلمی سرگرم‌کننده است و بیان‌گر نگاه جدید او به مقوله جنگ است. 🔹️درحالی‌که کریستوفر والس بیشترین افتخارات را برای بازی در نقش سرهنگ هانس لاندا در این فیلم به‌دست آورد اما پیت توانست در نقش ستوان راین عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد. آلدو راین، حرامزده‌ها (افرادی که پوست سر نازی‌ها را با چاقو می‌برند) را رهبری می‌کند و شمایل او تقریبا ... دیدن ادامه ›› کارتونی است.
🔸️ برد پیت توانسته با ادای لهجه قوی و بازی‌های درخشانِ چهره به‌ویژه در زمانی‌که به‌عنوان یک ایتالیایی با هانس لاندا رو‌به‌رو شده و با لهجه ایتالیایی صحبت می‌کند به ساخته‌شدن هرچه بهتر این شخصیت در یکی دیگر از آثار خونین و افسارگسیخته تارانتینو، جانی تازه بخشد. دیالوگ‌های کنایی و گاها طنز بازیگران و البته غافلگیری‌های فراوانی که در فیلم وجود دارد، آن را بسیار جذاب و دیدنی می‌کند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید: 🙋🏻‍♂️
@negahebahman
@negahebahman
@negahebahman
#فیلم_سینمایی #فیلم_جدید #فیلم_آموزشی #فیلم_خوب #فیلم_خارجی #فیلم #فیلم_کوتاه #فیلم_بلند #بازیگر #فیلم_سینمایی #نقد #معرفی_فیلم #نگاه_بهمن #بهمن #معرفی_فیلم #بهمن_شفیع_زاده 
@negahebahman
@negahebahman
@negahebahman
#معرفی_فیلم
امیر مسعود این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید