در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سید روح الله مختاری درباره فیلم به خاطر پونه: به نام خدا بچه ها سلام امروز میخوام درباره فیلمی رو که دیشب رفتم د
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:42:15
به نام خدا
بچه ها سلام
امروز میخوام درباره فیلمی رو که دیشب رفتم دیدم و قرار گروهیشو گذاشته بودم و شما دوستان گلم قدم رنجه فرمودید و آمدید و منت بر سر ما گذاشتید صحبت کنم
فیلم به خاطر پونه
فکر می کنم اگر این فیلم در imdb قرار می گرفت نمره ای بهتر از 4 نمیگرفت که من بازم خیلی بالا گرفتم .دوستان اگر فیلم های ما با این شکل بخوان به کار خودشون ادامه بدن ما نباید انتظار چندانی از سینمای کشورمون داشته باشیم و تا چندین سال بعد هم فقط باید به فیلم آقای فرهادی افتخار کنیم که حالا اون هم جای بحث داره که جاش اینجا نیست . متاسفانه کارگردانان ما نمیدونم این سبک جدید رو از کجا یاد گرفتن که فیلم رو هی برگردونن به قبل و اتفاقات گذشته رو نه یک بار بلکه چندین بار نشون بدن که این هم مخاطب رو خسته و گیج می کنه به نظر من البته .
اگر از لحاظ داستان هم بخوایم در موردش صحبت کنیم میشه گفت بد نبود اما خیلی هم خوب نبود . فیلم تیکه تیکه بود و این مسئله واقعا مخاطب رو اذیت می کرد .موسیقی فیلم هم خوب بود جاهایی که به کار برده شده بود دقیقا درست بود و ریتم ها هم درست رعایت شده بود ، حس شک و دروغ خوب منتقل می کرد .بازی ... دیدن ادامه ›› تکراری فرهاد اصلانی ،همون بازی رو که در من مادر هستم اینجا هم همونو بازی کرد که من نقشش در اون فیلم رو بیشتر می پسندم اما هانیه توسلی خوب بود . نقشای دیگه داستانو که نگو، اصلا نبودن بهتر بود . بچه ها این فیلما حالا جدای از مسائل اجتماعی که به مردم میگن که حالا شاید تاثیر منفی هم رو خانواده ها داشته باشه به سیمای ایران لطمه می زنن. قابل توجه دانشجویان بازیگر و کارگردان حداقل شما اگر فیلمی خواستید بسازید به این شکل افتضاح نسازید .
من یه زمانی که برنامه هفت رو نگاه می کردم از آقای فراستی و از نقدهاشون خسته می شدم اما حالا که این فیلما رو پرده سینماهاست میبینم ایشون واقعا راست می گفتن .بازم میگم این سینما با این شکل به هیج جایی نخواهد رسید .این فیلمی تلفیقی از شک و دروغ و اعتیاد (که به این آخریه اصلا بها داده نشد ) بود. در کل میتونست از این بهتر باشه ، خیلیم بهتر . البته اینم بگم از این کارگردان فعلا انتظار چندانی نداریم چون تجربه کاری خیلی بالایی هم ندارن .
در پایان راضی نیستم از این فیلمی که رفتم و دیدم
ممنون آقای مختاری کاملا باهاتون موافقم ..
منم فیلم رو دیدم .. معمولی بود .. در حدی که بهتر از بیکاری بود .. با ندیدنش چیزی رو ادم از دست نمی ده .. با دیدنش هم چیزی به ادم اضافه نمی شه .. بد نبود ولی تا کی ؟ کی می تونیم کار عالی تماشا کنیم ؟
۱۳ مهر ۱۳۹۲
سلام جناب مختاری عزیز
متشکرم از احوالپرسیتان .ممنونم خوبم .
با سپاس از شما. من فقط یک مخاطب عادی هستم ولی به شدت عاشق تئاتر و سینما . از شما و سایر دوستان هم تیوالی می آموزم و اطلاعات مفیدی ذخیره می کنم . باز هم سپاس .
۲۹ مهر ۱۳۹۲
سلام خانم حدادی
منم از همین نگرانم که این سینما این مخاطب های به این خوبی رو از دست بده و دیگه در آینده سینمای ما جایی در دل ملت ایران نداشته باشه .
تا وقتی سینمای ما به فکر پیشرفت و ترقی نباشه همینه که همینه و من متاسفم برای این سینما .
حالا این هفته سه شنبه من شاید برم فیلم گناهکاران رو ببینم امیدوارم پشیمون نشم
باز هم مرسی از نظر خوبتون
۲۹ مهر ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید