در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهدی شارعی درباره فیلم پل چوبی: درود در برنامه سینمایی"هفت"کارگردان فیلم از علاقه اش به کازابلانکا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:50:42
مهدی شارعی (actor)
درباره فیلم پل چوبی i
درود

در برنامه سینمایی"هفت"کارگردان فیلم از علاقه اش به کازابلانکا و اینکه خواسته فیلمی با همان سبک و سیاق بسازد سخن گفته بود.ولی دریغا این کجا و آن کجا.
رابطه آدمای فیلم و شخصیت پردازی اونها خوب از آب در نیومده بود.شیمی رابطه بین امیر و نازلی و همچنین امیر و همسرش در نیومده بود.رابطه امیر و همسرش در سطح باقی میمونه و ما اصلا نمی دونیم چرا باهاش ازدواج کرده (بدون هیچ عشقی) و بعد از دیدن معشوقه اش دست و دلش می لرزه ولی دوباره به کانون گرم خانواده برمی گرده.(اشاره ای می کنک به کازابلانکا : در اون فیلم زن فیلم - اینگرید برگمان - عاشق شوهرش بود ولی به دلایلی فکر میکنه که شوهرش مرده و رابطه جدیدی با مرد دیگر فیلم - همفری بوگارت- برقرار می کنه ولی وقتی می فهمه که شوهرش زنده است از بوگارت می گذره.ولی در اینجا همانطور که گفتم اصلا معلوم نیست چرا امیر با همسرش ازدواج کرده و دلیل محکم و قانع کننده ای برای ترک معشوقه ارائه نمیشه.و اما در مورد بازیها در کازابلانکا که نگاههای خیره و اشک آلود برگمان کجا و نگاههای این فیلم کجا.)
بستر سیاسی فیلم هم که جانبدارانه و معقول نشان دادن طیف خاصی بود که در حوادث پس از انتخابات حضور داشتند.

بدرود
ترانه، فائقه معتمدی و محیا سلطانی این را خواندند
صدرا کسایی و پالیزدار این را دوست دارند
ما معمولا به قدری دنبال معقول بودن رفتارها هستیم که یادمون میره اگر همه آدمها اینقدر معقول بودند دلیلی برای اینهمه طلاق نبود! به نظر من کلیت شخصیت امیر با هم جور درمیاد. شخصیتی که میگه عاشق نازلی یه اما میذاره که نازلی بره و حتی ازش نمیپرسه چرا، تو صحنه ای که سردار میاد بازدید فقط یک واسطه است که داد زدن بالادستی رو به پایین دستی منتقل میکنه دنبال زنش نمیره و .... به نظر من تیپیک شخصیت جامعه ماست.
۱۸ آبان ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید