در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | فاطیما درباره کنسرت گروه آنسامبل مسایا (به رهبری هانیبال یوسف): از سایت رسمی هانیبال یوسف: آنسامبل مسایا زاییده رویاهای هانیبال ی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:19:45

از سایت رسمی هانیبال یوسف:

آنسامبل مسایا زاییده رویاهای هانیبال یوسف است. برای اولین بار با بیش از یک دهه انتظار٬ در سال ۷۸ و با حضور نوجوانان و جوانانی علاقه مند به اجرای موسیقی شکل گرفت اما بعد از چندین اجرای موفق کار آن برای مدتی متوقف شد.

با تاسیس و شکل گیری «آکادمی موسیقی بن ایل» مسایا در سال ۸۳ با همت و پی گیری دوباره هانیبال یوسف و به رهبری روزبه نجارنژاد از نو متولد شد. مسایا این بار با تاگید بیشتر بر پایه کار تخصصی موسیقی و با بهره گیری از اساتید برجسته آواز کشور چون ناربه چولاکیان٬ هاسمیک کاراپتیان٬ آزاده رضایی و محمدرضا تاجیک به یک گروه رو به رشد و پویا ... دیدن ادامه ›› تبدیل شد.

آنسامبل مسایا به اجرای قطعات معروف از آهنگسازان شناخته شده به ویژه آهنگسازان معاصر پرداخته و با ارائه تنظیم های تازه ای از این آثار سعی در نوآوری و معرفی سبک متفاوتی از اجرای موسیقی آوازی و ارکسترال در ایران نموده است. مسایا کنسرت های متعددی را در کلیساهای ایران٬ انجمن آشوریان تهران٬ تالار رودکی٬ فرهنگسرای شفق٬ تالار وحدت و همچنین در خارج از کشور در کارنامه خود دارد.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید