در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اخبار | جلسه نقد و بررسی به همراه نمایش فیلم سینمایی «چاله» در خانه هنرمندان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:47:02
فیلم چاله (هنر و تجربه) | جلسه نقد و بررسی به همراه نمایش فیلم سینمایی «چاله» در خانه هنرمندان | عکس

چاله جلسه نقد وبررسی فیلم «چاله» به کارگردادنی علی کریم امروز، یکشنبه ۱۶ آبان ماه در خانه هنرمندان برگزار می شود.

خانه هنرمندان روزهای یکشنبه هرهفته میزبان جلسات نقد و بررسی فیلم‌های سینمایی به نمایش درآمده در گروه هنروتجربه است و این هفته برنامه به فیلم «چاله» اختصاص دارد.

در این برنامه ابتدا و از ساعت ۱۶ فیلم برای علاقمندان به نمایش درمی‌آید و سپس از ساعت ۱۷:۳۰ نشست نقد و بررسی با حضور علی کریم کارگردان فیلم «چاله» و علی علایی به عنوان منتقد برگزار می‌شود. 

مصطفی طاری، سیامک احصایی، سینا رازانی، علی بکائیان، ناصر عاشوری، نگار حسن زاده، امیر توسلی، افشین خورشید باختری، رومینا سلیمانیه، مسعود سخایی، مالک سراج، فواد محجوب، بهرام سروری نژاد، حبیب شکوری، پژمان عبدی، فاطمه جوکار، نوید ذوالفقاری، ساینا مهیمی، سهیلا مشهدی، محسن توکلی، مجتبی طهماسبی، بهنام کریمی ناصری، مهرزاد چلنگر، علی کریم، امید عجم خانی، پیام تحسین، فرج حسن پور از نقش آفرینان این فیلم هستند.

در خلاصه داستان آمده است: غلامرضا پس از وقوع زلزله ای ویرانگر در شهرش سبز تپه، خانواده اش را از دست می دهد و با همسر جدیدش به جاده ای متروکه کوچ می کند و قهوه خانه قدیمی و مخروبه ای را به مکانیکی تبدیل می کند و برای امرار معاش چشم به جاده می دوزد و با دلخوشی بازگشت تنها پسرش از ژاپن روزها را شب می کند.

مشاور تهیه کننده : علی آشتیانی پور ، مدیر فیلمبرداری : مرتضی هدایی ، طراحی و ترکیب صدا : سید علیرضا علویان ، تدوین : بهزاد مصلح ، صدابردار : وحید مقدسی ، طراحی صحنه و لباس: دانیال جباری ، طراح گریم : علی بهرامی فر ، موسیقی : امیر توسلی ، مدیر تولید : مهرزاد چلنگر ، مدیر برنامه ریزی : سامان خادم ، دستیار کارگردان : فواد محجوب ، ترانه سرا و موسیقی داخل صحنه : علی کریم ، انتخاب بازیگر : افشین هاشمی ، عکاس : احمدرضا شجاعی سایر عوامل فیلم سینمایی«چاله» هستند. 

این فیلم تنها نماینده رسمی سینمای ایران در سال ۲۰۰۹ به عنوان فیلم اختتامیه در هفته منتقدان جشنواره فیلم «ونیز» بود و در این رویداد با استقبال روبه رو شد و مورد توجه دبورا یانگ منتقد هالیوود ریپورتر قرار گرفت.

یادآوری می شود «چاله» عنوان اولین فیلم بلند سینمایی علی کریم است که در سال ٨٧ ساخته شده است و هم اکنون در گروه هنر و تجربه به نمایش در می آید .

درباره فیلم چاله (هنر و تجربه)
۱۶ آبان ۱۳۹۵