در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اخبار | جلیلوند: علاقه به تالیف دلیل حضور بازیگران در عرصه کارگردانی است
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:47:05
فیلم چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت | جلیلوند: علاقه به تالیف دلیل حضور بازیگران در عرصه کارگردانی است | عکس
کارگردان فیلم سینمایی چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت گفت: علاقه مندی به تالیف دلیل اصلی حضور بازیگران در عرصه کارگردانی است.
به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، مراسم معرفی فیلم چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت عصر چهارشنبه ۱۵ بهمن در سینما بهمن برگزار شد.

وحید جلیلوند کارگردان این فیلم گفت: این اثر سینمایی ماجرای واقعی ندارد و زاییده ذهن نویسندگان است. وی درباره واقعی جلوه کردن ماجرای فیلم چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت توضیح داد: شخصیت های این داستان بی شباهت با شخصیت افرادی که در اطراف ما قرار دارند نیست از اینرو روایت این اثر برای مخاطبان و منتقدان واقعی به نظر می رسد.

این کارگردان سینما با اشاره به تهیه کنندگی این اثر سینمایی توسط علی جلیلوند گفت: این نخستین تجربه همکاری من با برادرم نیست بلکه در تمام ۲۰ سالی که در کار رسانه فعال بودم وی در کنار من حضور داشته است. به گفته جلیلوند، تهیه کنندگی این اثر سینمایی از سوی برادر وی مهم نیست بلکه مهم آن است که فیلم چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت تهیه کننده خوبی دارد.

وی درباره دلیل علاقه بازیگران به فیلمسازی گفت: دلیل این مهم عشق به تالیف است و گاه این تالیف در قامت بازیگری و گاه در قامت کارگردانی نمود پیدا می کند البته تالیف در عرصه کارگردانی بیشتر دیده می شود. آفرین عبیسی بازیگر این فیلم درباره چهار دهه بازیگری خویش توضیح داد: دیر زمانی است که در سینما فعالیت می کنم و امروز هم بار دیگر در اثری دیگر نقش آفرینی کردم.

وی توضیح داد: در این اثر سینمایی در کنار جلیلوند تجربه خوبی داشتم و از این تجربه راضی هستم. علی جلیلوند تهیه کننده این اثر اظهار کرد: نظر وحید برای من حجت است از اینرو از تهیه کنندگی این اثر استقبال کردم.

میلاد یزدانی بازیگر این اثر سینمایی نیز از تجربه همکاری در کنار عبیسی، ارجمند و مرتضی پورصمدی فیلمبرردار ین اثر ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم از تماشای این اثر سینمایی لذت ببرید.
۱۵ بهمن ۱۳۹۳