در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اخبار | رامبد جوان، بازیگر فیلم "آزادی مشروط" با یک فیلم کمدی در جشنواره فجر سی و چهارم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:51:27
فیلم آزادی مشروط | رامبد جوان، بازیگر فیلم
رامبد جوان پس از نمایش «آزادی مشروط» در برج میلاد، این فیلم را تلنگری به بزرگترها دانست و گفت که احتمالا در سال آینده با یک فیلم کمدی در جشنواره فجر حضور خواهد داشت.
به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، رامبد جوان که در فیلم «آزادی مشروط» ایفای نقش کرده است، درباره این فیلم بیان کرد: عوامل حاضر در این فیلم از جمله حسین مهکام باعث شدند که وارد این پروژه شوم.

این بازیگر و کارگردان سینما درباره جذابیت فیلمنامه «آزادی مشروط» توضیح داد: به طورکلی کودکان برایم از اهمیت ویژه ای برخوردارند و از آنجاییکه این فیلم قصد تلنگر زدن به بزرگترها برای حمایت و توجه بیشتر به کودکان را دارد، حضور در این پروژه را قبول کردم.

وی درباره سال آینده سینمای ایران و موفقیت گیشه نیز عنوان کرد: موفقیت و فروش خوب فیلم‌های سال گذشته نشان دهنده این است که اگر فیلم خوب ساخته شود، همیشه خوب می‌فروشد. به گفته مجری برنامه «خندوانه»، مردم و مخاطبان سینما از فیلم هایی که حسی خوبی به آنها بدهد و یا حرف دل‌شان را مطرح کند، استقبال می کنند.

کارگردان فیلم «ورود آقایان ممنوع» فیلم خوب را دربردانده عوامل حرفه ای دانست و گفت: فیلم خوب باید فیلمنامه قوی و بازی های خوب داشته باشد تا مخاطب از تماشای آن از نظرفکری و اندیشه ای و هم از جهت احساس و غریزه لذت ببرد، نه اینکه مخاطب بعد از خروج از سینما تکلیفش با فیلم روشن نباشد و بعد از دو ساعت حضور در سالن سینما، به حال خود رها شود.

رامبد جوان در پایان تاکید کرد: با ساخت فیلم هایی با مشخصاتی که گفتم، شاهد سال پررونقی در سینما خواهیم بود.
درباره فیلم آزادی مشروط
۱۸ بهمن ۱۳۹۳