در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اخبار | رخ دیوانه فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره فیلم فجر شد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:34:31
فیلم رخ دیوانه | رخ دیوانه فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره فیلم فجر شد | عکس
با ۳۴۹ نوبت رای گیری و شمارش ۷۱۳۵۶ برگ رای، فیلم سینمایی رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داوودی با میانگین امتیاز ۳/۱۷ به سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران سی و سومین جشنواره فیلم فجر دست یافت.
ستاد برگزاری آرای تماشاگران رتبه های دوم تا پنجم برگزیده تماشاگران را به شرح زیر اعلام کرد:
عصر یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی با میانگین امتیاز ۳/۱۰ ، فیلم کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی با میانگین امتیاز ۲/۹۸ ، فرار از قلعه رودخان به کارگردانی غلامرضا رمضانی با میانگین امتیاز ۲/۸۷ و فیلم خانه دختر به کارگردانی شهرام شاه حسینی با میانگین امتیاز ۲/۶۵ .
شایان ذکر است مجموعه عملیات رای گیری و شمارش آرا در ۱۹ سالن سینما و با استقرار ۵۵ راهنما و مسئول صندوق طی ۱۰ روز به فرجام رسیده است . پایان بخش مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر، اعلام سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم و همچنین بهترین فیلم از نگاه ملی بود.
در این بخش، علی ربیعی وزیر کار، علی جنتی وزیر ارشاد، علیرضا رضاداد و مهندس صدری مدیرعامل شرکت رایتل روی سن آمدند و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را به «رخ دیوانه» به تهیه کنندگی بیتا منصوری و کارگردانی ابوالحسن داودی رسید.
بر اساس اعلام علیرضا رضاداد، پنج فیلم رخ دیوانه (۳.۱۷)، عصر یخبندان (۳.۱۰)، کوچه بی نام (۲.۹۸)، فرار از قلعه رودخان ( ۲.۸۷) و خانه دختر (۲.۶۵) به ترتیب بالاترین رای را در میان آرای مردمی سی و سومین جشنواره فجر به خود اختصاص دادند.
در این بخش، بیتا منصوری تهیه کننده فیلم سینمایی «رخ دیوانه» پس از دریافت سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره بیان کرد: این جایزه برایم باارزش است چراکه بر اساس نظر و آرای مخاطبان داده می شود و بدون مخاطب سینما معنا ندارد.
وی افزود: همچنین برای گرفتن این جایزه خرسندم چرا که باعث و بانی این جایزه خانه سینما، یعنی خانه همه ماست.
همچنین اعلام شد در بخش بهترین فیلم از نگاه ملی، برگزیده‌ای انتخاب نشده است.
درباره فیلم رخ دیوانه
۲۳ بهمن ۱۳۹۳