در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اخبار | پیام دهکردی: «تگرگ و آفتاب» فیلمی متعلق به زمان حال است
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:05:41
 تگرگ و آفتاب (مسابقه سینمای ایران) | پیام دهکردی: «تگرگ و آفتاب» فیلمی متعلق به زمان حال است | عکس
به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، این بازیگر با اشاره به اینکه فیلمنامه «تگرگ و آفتاب» را به دلیل نگاه متفاوتش به حوزه جنگ دوست داشته است، بیان کرد: در فیلم نقش کوتاه اما دلچسب و دوست داشتنی داشتم. امیدوارم از پس ایفای این نقش برآمده باشم.

وی درباره دلایل انتخاب این نقش گفت: بدون تردید کارگردان این فیلم جزو کارگردان‌های محجوب، توانمند و شریف این سینماست و این مهم‌ترین دلیل انتخابم برای نقش بود. در وهله دوم هم گروهی که در تولید این فیلم حضور داشتند برایم بسیار مهم بودند. ضمن اینکه نقش‌ام در «تگرگ و آفتاب» شریف و آبرومند است.

دهکردی درباره تفاوت «تگرگ و آفتاب» با فیلم‌های دیگری که طی سال های اخیر در ژانر جنگ ساخته شده است، اظهار کرد: با توجه به فیلمنامه‌ای که خواندم و شناختی که از رضا کریمی به عنوان کارگردان فیلم دارم، این فیلم متعلق به زمان خودش است و در حال زندگی می‌کند. این موضوع اصلی‌ترین وجه تمایز «تگرگ و آفتاب» با دیگر فیلم‌های ژانر جنگ است.

این بازیگر درباره جشنواره فیلم فجر امسال نیز خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد جشنواره امسال یک گام جلوتر از جشنواره‌های پیشین باشد و امیدوارم که بهتر هم بشود. کار فرهنگی در تمام حوزه‌ها کار سخت و دشوار است. دهکردی در پایان درباره علت دوری خود از سینما گفت: تنها چیزی که می‌توانم در این زمینه بگویم دوری و دوستی است.
۱۴ بهمن ۱۳۹۳