در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال موسیقی | اخبار | موسیقی جنوب و اشعار منصفی به نیاوران می‌آید
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:10:22
کنسرت روزن رفته (ناصر منتظری) | موسیقی جنوب و اشعار منصفی به نیاوران می‌آید  | عکس

 ناصر منتظری (خواننده و نوازنده گیتار) که طی دو سال گذشته دو اثر را با گویش بندعباسی  و اشعار ابراهیم منصفی منتشر کرده است؛ یکشنبه ۲۷ تیر در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود و قطعاتی از آلبوم‌های «روزن رفته» و «چی چکا» را اجرا می‌کند.

خواننده و آهنگساز «روزن رفته» ناصر منتظری است که در تنظیم قطعات نیز با محمدرضا اصغری و حسین کمانی همراهی کرده و به همراه آرین کشیشی، حسین کمانی، محمد آزمند، سهیل پیغمبری، آیدا نصرت و محمدرضا اصغری با گیتار، لاعود، کلارینت، ویولن، پیانو و گیتار بیس در این آلبوم به نوازندگی پرداخته‌اند اما در کنسرت پیش رو این نوازندگان حضور نخواهند داشت و ناصر منتظری با گیتارش روی صحنه می‌آید.

ترانه‌های آلبوم «روزن رفته» همه سروده ابراهیم منصفی است و موسیقی آن برداشت شخصی ناصر منتظری از ترانه‌های شاعر پرآوازه جنوب است.

«روزن رفته» آلبومی به سبک موسیقی پاپ با رگه‌هایی از موسیقی فلامنکو و لاتین با محوریت گیتار است که سازهایی مثل گیتار بیس، سازهای زهی، کلارینت و ... برای همراهی با گیتار به سازبندی آلبوم اضافه شده‌اند و در اجرای این اثر نیز می‌توان انتظار چنین فضاهایی را داشت.

اما آلبوم «چی چکا» عنوان دومین اثر «ناصر منتظری» است. منتظری که آلبوم اولش با استقبال مخاطبان مواجه شد تصمیم به انتشار این اثر گرفت. قطعات این اثر نیز برگرفته از اشعار «ابراهیم منصفی» ترانه‌سرای فقید جنوبی‌ست و از لحاظ مضمونی به مفاهیمی چون زندگی، عشق، تنهایی و مرگ پرداخته شده است.

طبق برنامه‌ها یکشنبه ۲۷ تیر این کنسرت از ساعت ۲۱:۰۰ در فرهنگسرای نیاوران آغاز می‌شود و بهای بلیت آن ۶۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است که از طریق سایت تیوال به فروش می‌رسد.

منبع: ایلنا

۲۶ خرداد ۱۳۹۵