در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اخبار | بلغارستان با نمایش «من سیزیف» به جشنواره فجر می‌آید
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:35:58
نمایش من، سیزیف |  بلغارستان با نمایش «من سیزیف» به جشنواره فجر می‌آید | عکس

کشور بلغارستان با نمایش«من سیزیف» در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارد.
به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نمایش «من سیزیف» کاری از گروه کارگاه عروسک به کارگردانی و طراحی وسلکا کونچوآ است که در خلاصه داستان آن آمده است: این نمایش بازگشت ابدی انسان به خود را نشان می‌دهد. زندگی انسان تکرار یک عمل مشابه است؛ مارپیچی و قابل حدس و این عمل همیشگی باعث می‌شود ما نه به معنا بلکه به بی‌معنایی زندگی بشر فکر کنیم. این نمایش یک ساعتی در سومین روز از جشنواره تئاتر فجر در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در تالار قشقایی تئاترشهر روی صحنه می‌رود.
عوامل اجرایی این نمایش به شرح زیر هستند:
کارگردان، نویسنده، دراماتورژ و طراح صدا: وسلکا کونچوآ، طراح حرکات: ماریا دیمیتروا، بازیگر: استویاندویچوو، طراح و تکنسین صحنه: ماریتا گولومِهُوا ، طراح نور: وسلین هریستوو، موسیقی: هریستو ناملیو ، مدت نمایش:۶۰ دقیقه.
وسلکا کونچوآ، متولد سال ۱۹۷۶در پلون، نویسنده و کارگردان، دانش‌آموخته خوانندگی اپرا از دانشگاه جدید بلغارستان، کارشناس تبلیغات و مد نمایش از آکادمی ملی تئاتر و سینمای کراستیو سارافوو، بلغارستان و کارشناسی ارشد نمایش عروسکی از آکادمی ملی تئاتر و سینمای کراستیو سارافوو، بلغارستان. نویسنده و کارگردان نمایش‌های: «حبس ابد»، «نفس»، «در امتداد افق» و ... . کارگردان نمایش‌های: «همیشه برای تو»، «در تاریکی»، « بزرگ رویایی جنگل» و ...
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی طی روزهای ۱ الی ۱۲ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

درباره نمایش من، سیزیف
۲۷ دی ۱۳۹۵