در روز
امکان خرید پایان یافته
جمعه‌ها و روزهای تعطیل
بها: ۳۵,۰۰۰ تومان

گشت‌ها و بازدیدها: هیجان پیاده‌روی بر روی طولانی‌ترین پل معلق کابلی مرکز ایران، الاغ سواری، فرغون سواری، تراکتورسواری، شیردوشی، ماهیگیری (هزینه ماهی های صید شده جدا حساب می‌شود)، ماسه بازی و آبتنی کودکان دراستخرهای بادی، بازی با غول پیکرترین الاکلنگ ایران، عکاسی از گاومیش های شناگر در استخر، ارتباط نزدیک با حیوانات مزرعه از جمله: گاو، گوسفند، بز پاکستانی، شترمرغ و بوقلمون،‌ مرغ وخروس،‌ اردک و غاز و جوجه‌هایشان

» جهت استفاده برای تمامی گروه‌های سنی

مرزعه خورشید در ایام تعطیل و روزهای جمعه پذیرای شما عزیزان خواهد بود و در ایام هفته پذیرای گروه‌های بالای ۲۰ نفر می‌باشد. چنانچه پتانسیل تشکیل گروه‌های بالای ۲۰ نفر در قالب تور را برای مرزعه دارا می‌باشید، از این فرصت برای درآمدزایی بهره ببرید.

لوازم ضروری: کفش اسپرت یا ورزشی، فیش واریزی، کلاه و وسایل ضد آفتاب، لباس اضافه و حوله برای آبتنی و آب بازی کودکان در فصل گرما، نان خشک و باقیمانده غذای منزل جهت تجربه لذت خوراک دهی به حیوانات

- رستوران مجموعه ارایه دهنده صبحانه بوفه با مبلغ ۱۵.۰۰۰ تومان و ناهار (خوراک جوجه یا دیزی) با مبلغ ۲۵.۰۰۰ تومان است.

کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی:
۰۹۱۲۵۰۶۸۷۴۱

«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
چند هفته پیش با چند زوج بچه دار بلیط اینجا را خریدم و مسئول آنجا لطف کردند و راهنمایی کردند که چون بالای 18 نفر بودیم، می توانستیم برای رفت و برگشت، از "ون" مزرعه استفاده کنیم که واقعا پیشنهاد عالی ای بود. همه در یک نقطه جمع شدیم و از آنجا حرکت کردیم.
مزرعه بسیار خوب و پاکیزه نگهداری می شود. تقریبا تمام امکاناتی را که ذکر کرده اند، دارند و ما هم از همه آنها استفاده کردیم :) کارکنان بسیار خوش برخورد و مودب هستند و آماده کمک به بازدیدکنندگان می باشند. گروه ما از افراد 6 ماهه تا 57 ساله تشکیل شده بود و به همگی بسیار خوش گذشت. پیشنهاد می کنم حتما تشریف ببرید بخصوص اگر گروهی بروید، پشیمان نخواهید شد :)
ما چون روز جمعه رفتیم، از ترس ترافیک بعدازظهر، ساعت 9 صبح حرکت کردیم و حدود 3 بعدازظهر برگشتیم. کاملا کافی بود و حتی می توانستیم کمی زودتر برگردیم.
از مالکین و مدیر این مجموعه تشکر می کنم که چنین مکان سالم و جذابی را برای تفریح خانواده ها راه اندازی کردند. با آرزوی موفقیت گروه شان
یه دفعه با بچه‌ها بریم فریبا خانوم. حالا چه تئاترباز چه من یک تماشاگرم⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩
۰۶ آذر ۱۳۹۸
راستش خودمم به فکرم افتاد پیشنهاد بدم ولی ترسیدم بچه ها بهم بخندن! نه اینکه اصولا نمیخندم و بهم نمیخندن! (ایموجی چشمک و قهقهه)