در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمدجواد عبدی: برگزاری نمایشگاه عروسک های دستی آیسل در مشهد نمایشگاه گروهی عروسک ه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:00:48
برگزاری نمایشگاه عروسک های دستی آیسل در مشهد

نمایشگاه گروهی عروسک های دستی آیسل، با آثاری از افسون هوشیار، انوشه هوشیار و سحر محسنی نیک در نگارخانه سروش برگزار شد.
برگزاری نمایشگاه عروسک های دستی آیسل

عروسکها خاطره انگیزترین بخش کودکی همه ما هستند. ما اولین بار پدر شدن ، مادر شدن ، دوست داشتن و دوست داشته شدن را با عروسکهایمان تجربه کرده ایم شاید عده ای از ما عروسک هایی را که با پارچه های اضافه خیاطی های مادرانه دوخته می شد و برای بچه ها گنجی وصف ناشدنی بود و بسیار بیشتر از عروسکهای پرتجمل امروزی همدم و مونس فرزندان و کودکان آن روزها بود.

آنچه آن عروسکها را عزیزتر می کرد عشقی بود که در تاروپود آنها بافته و دوخته شده بود. ما در این نمایشگاه کوشیده ایم، گوشه ای از خاطرات ... دیدن ادامه ›› کودکی را برای شما زنده کنیم و نیز به کودکانمان خلق کردن و آفریدن را بیاموزیم و قوه خلاقیت آنها را برانگیزیم ساخت عروسک های این مجموعه مدت 5 ماه به طول انجامید.

مواد اولیه این مجموعه شامل پارچه، نمد، کاموا می باشد. هدف از ایجاد این مجموعه، آشنا کردن جوانان با هنرهای دستی ایجاد شغل های خانگی و کارآفرینی برای زنان و دختران این مرز و بوم می باشد.

در این نمایشگاه که در نگارخانه سروش مشهد در خیابان فلسطین یک برگزار شد هنرمندان افسون هوشیار متولد 1351 فارغ التحصیل مهندسی صنایع غذایی و کارشناس ارشد تجارت الکترونیک که فعالیت های هنری در زمینه موسیقی ، خطاطی ، نقاشی و صنایع دستی و انوشه هوشیار متولد 1361 فارغ التحصیل مهندسی معماری در زمینه طراحی داخلی و دیزاین غرفه های نمایشگاهی و سحر محسنی نیک متولد 1361 فارغ التحصیل مهندسی نرم افزار کامپیوتر و مترجمی زبان انگلیسی حضور دارند.

جهت حضور در گالری با شماره 09385850926 تماس حاصل فرمایید.