در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | میلاد آزاد: در خصوص نمایش اعترافاتی درباره زنان دوستان سلام امشب به تماشای نمایش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:01:05
در خصوص نمایش اعترافاتی درباره زنان
دوستان سلام
امشب به تماشای نمایش اعترافاتی درباره زنان به نویسندگی استادی هچو محمد امیریاراحمدی که من قبلا چند نمایشی از ایشون و مطالعه کردم که اگر درست بیاد بیارم نمایشنامه تیغ کهنه بود که واقعا لذت بردم و بی شک این اثر هم یکی از دغدغه های حاکم بر جامعه ماست که تماشاچی علاوه بر بار طنز بعضی جاها که به واقعیت های موجود در زندگی ادمها هست میخندند به بعضی از کنایه ها هم توجه میکنند که بی شک به چیرگی و زرنگی نمایشنامه نویس بر میگرده در حقیقت این نمایشنامه با زبانی طنز و دیالوگ هایی روان یکی از نمایشنامه های خوب محمد یار احمدی است.
این نمایشنامه به نقد وضعیت خانواده های سنتی و مدرن و روابط زناشویی می پردازد. بر اساس دیدگاه نویسنده ملاک و معیار های مرسوم شده در اجتماع برای تشکیل زندگی کارا نیستند و فرد باید با توجه به احساس درونی خود با عشق و تفاهم و با در نظر گرفتن واقعیت های عینی زندگی شخصی خود دست به انتخاب بزند تا زندگی خانوادگی آرامش بخشی را سپری کند.
البته به بازی های بازیگران هم علاوه بر تبریک خواهش میکنم کمی بیشتر بر متن و اتفاقهای موجود توجه کنند.اما در کل بسیار ... دیدن ادامه ›› راضی کنندست
شک ندارم یکی از بهترین کارهی بود که طی ده اجرای اخیر دیدم و از اعضای خانواده تیوال و دیگر دوستان شبکه های اجتماعی دعوت میکنم به دیدن این نمایش بنشینند.
میلاد آزاد
1393/12/01
elham rohparvar این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید