در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | Marillion درباره نمایش آمستردام: من شاهد صحنه ای نادر بودم و بلاخره خندیدن مادر را دیدم :) .. قضیه از ا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:48:39
من شاهد صحنه ای نادر بودم و بلاخره خندیدن مادر را دیدم :) .. قضیه از این قرار بود که در پایان که مادر خونه رو ترک می کنه و در خیابون به سمت بالا میره من دم در ایستاده بودم و تا دور شدنشون همچنان نگاهش می کردم , بعد دیدم دو تا گربه با مزه , مشکی و یکی هم تقریبا دودی ! ایشونو در خیابون همراهی میکردن و حتی باهاشون برگشتن و معلوم بود مادر مهربون بهشون غذا میده .. اونجا به مادر گفتم این گربه ها هم جزو نمایش هستن ؟ گفتن فکر نکنم .. , و کلی خندیدن ... :)
ای آدمه زرنگ!ما که تا توی سانس اول اجرا تموم شد و مادر درو باز کرد!رومونو کردیم اینور که برو بچ صاحبش اومد(به دلیل شلوغی.گفتیم اومده دعوامون کنه :) )
۲۳ اسفند ۱۳۹۳
خواهش می کنم خانم مرضیه و خیلی خوشحال شدم که از نمایش دیدن کردین و به جمع دوستدارانش پیوستین :).. ضمن اینکه به دست آوردن آخرین بلیت یک نمایش آن هم آمستردام در روز آخر , یادش همیشه باقی میمونه :))
۲۵ فروردین ۱۳۹۴
ممنونم از لطفتون :)
بله!واقعا خاطره انگیز شد ^_^
۲۶ فروردین ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید