در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | رسول حسینی: یک فکر کردن با صدای بلند(غر غر خودمانی) اون موقع ها وقتی دلم می گرف
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:05:22
یک فکر کردن با صدای بلند(غر غر خودمانی)

اون موقع ها وقتی دلم می گرفت به سرعت با گپ زدن با یه دوست دلم باز می شد و یادم می رفت که اصلن حال بد یعنی چی، اون دوست هم یادش میرفت که من چی گفتم ، اصلن یه گوش در بود، گوش دیگه دروازه.

این موقع ها اما دلم که می گیره حتی میترسم جلوی آیینه با خودم راجع بهش حرف بزنم، مباد کسی این وسط از کاه ما کوهی بسازه و در معرض دید همگان بذاره تا این وسط فقط خودش رو بزرگ کنه، کاری هم نداره که چاشنی دروغ و دبنگ هم که قاطیش کرده دور از رسم ادب و اخلاقه، چی دارم می گم کسی که اینطوره اخلاق نمی دونه ... دیدن ادامه ›› یعنی چی.

شونه هام درد گرفتن از بس آدم های عجیب به واسطه این نا مردمی ها، روش ایستادند و مدام هم تایید می شن، ای کاش کسی پیدا شود که بداند آنچه می شنود و می بیند حاصل گذشت و سکوت آن هاییست که دیگران بر دوششان سوارند. آنها هیچ چیز جر بی اخلاقی ندارند.

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی
تو بمان با دگران، وای به حال دگران



از: خود
وای به حال دگران...
۰۱ شهریور ۱۳۹۴
رسول جان، حقا که یک آبانی اصیل هستی :)))
و فقط یک آبانی اصیل حرف یک آبانی اصیل رو میفهمه :))))))
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
پرند عزیز ومهربان ............

پ.ن: نقطه های پایانی حرف های است که در قامت جمله نگنجد.
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید