در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | حامد ادوای درباره نمایش پشت سرتو نگاه نکن: # خبر پشت سرتو نگاه نکن میزبان ٥٠٠ تماشاگر شد با وجود اینکه اجر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:07:11
#
خبر

پشت سرتو نگاه نکن میزبان ٥٠٠ تماشاگر شد

با وجود اینکه اجرای نمایش «پشت سرتو نگاه نکن» هنوز به اتمام نرسیده است، طبق اعلام مسئولان سالن، این نمایش پرمخاطب ترین نمایش تماشاخانه استاد مشایخی ... دیدن ادامه ›› شده است.

نمایش «پشت سرتو نگاه نکن» نوشته سمانه پرهیزکاری و کارگردانی حامد ادوای که از ١٥ شهریور ماه اجرای خود را آغاز کرده است، علی رغم تداخل زمانی با جشنواره نمایش ایینی سنتی و جشنواره ی تئاتر شهر در ١٣ اجرایی که به صحنه برده میزبان بیش از ٥٠٠ تماشاگر بوده است. این در حالی است که نمایش "باگانه" نیز به عنوان نمایش قبلی گروه سال گذشته به عنوان پرتماشاگرترین نمایش تماشاخانه برگزیده شده بود.

در نمایش "پشت سرتو نگاه نکن "که تنها تا دوشنبه ٦ مهر ماه ساعت ٢٠:٤٥ در سالن استاد مشایخی به صحنه می رود و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد ؛ محمد اصغری، سهیل عبدی، امین دماوندی،علیرضا لبیبیان،دلارام پهلوان هاشمی،جواد قاسملو،مریم نقیبی،سونیا کثیری،مریم فرحی و ملیکا بکائی به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش نیز می توان به ملیکا بکائی دستیار،سمن قناد طراحی و اجرای گریم، علی سینا رضانیا طراحی افکت و موسیقی، علی سینا رضانیا، فریماه فرهنگی و هادی حدادی نوازندگان ، سما ستوده طراح لباس اشاره کرد.
aramesh7000 این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید