در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | امیرعباس رنجبر: ˝لایک˝ تاثیر فضای مجازی بر روابط آدم‌ها را به تصویر می‌کشد / امیرعباس
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:51:37
˝لایک˝ تاثیر فضای مجازی بر روابط آدم‌ها را به تصویر می‌کشد / امیرعباس رنجبر در گفت‌وگو با هنرآنلاین

سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "لایک" نوشته محسن عظیمی به کارگردانی امیرعباس رنجبر از ۶ آبان ماه در تئاتر باربد در حال اجرا است.

امیرعباس رنجبر کارگردان "لایک" در خصوص روند شکل‌گیری این نمایش به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: از آنجا که من با محسن عظیمی نویسنده متن این نمایش دوستی دیرینه دارم و به دلیل اینکه نمایشنامه‌های او اکثرا دارای موضوعات روز جامعه است به آثار او علاقمند هستم و پیش از این هم یکی دیگر از نمایشنامه‌های او با عنوان "آجر" را روی صحنه بردم. از آنجا که نمایشنامه "لایک" فضای به روزتری داشت تصمیم گرفتم آن را روی صحنه ببرم.

او با تاکید بر اینکه این نمایش بیشتر یک نوع طرح موضوع است تا اینکه به دنبال راهکاری باشد، ادامه داد: داستان این نمایش در یک کافه اتفاق ... دیدن ادامه ›› می‌افتد. هفت اپیزود دارد که هر اپیزود هم یک داستان مستقل دارد و وقتی این اپیزودها در کنار هم گذاشته می‌شود یک موضوع واحد را به نمایش می‌گذارد که در خصوص فضای مجازی و رابطه‌هایی است که در این فضا شکل می‌گیرد، رابطه‌هایی که شاید خیلی پایه درستی هم نداشته باشند.

این کارگردان تئاتر در رابطه با چگونگی و فرم اجرای این نمایش نیز بیان کرد: چون این نمایش یک کار رئال است ما وارد فضاهای خاصی نشدیم که احتیاج به طراحی خاصی داشته باشد. در طراحی دکور صحنه هم سعی کردیم یک فضای کافه‌ای به وجود بیاوریم.

نمایش "لایک" نوشته محسن عظیمی به کارگردانی امیرعباس رنجبر از ۶ تا ۲۲ آبان‌ماه ساعت ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه در تئاتر باربد روی صحنه می‌رود. سپیده گودرزی، محمد سلطانپور، لیلا جوادی هستیان، عاطفه رحمانپور، مرتضی پرهیزکار، نورا باغبان، رضا افشار، ابوالفضل رحیم‌زاده، حمیدرضا حصاری و قاسم روشنایی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: یک استاد فیزیولوژی داشتیم که می‌گفت: دست بیمارهای در حال احتضار رو توی دست تون بگیرید. می گفت: جان از دست‌ها جریان پیدا می‌کند. قبل‌ترها همدیگر و می‌دیدیم، بعد تلفن اومد. دست‌ها همدیگه رو گم کردند، همه چیز شد صدا...

http://www.honaronline.ir/Pages/News-63665.aspx
پرند محمدی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید