در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پردیس رمضان زاده درباره : «تماشاچی محکوم به اعدام»اثرماتئی ویسنی یک به دراماتورژی وکارگردانی روح
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:53:28
«تماشاچی محکوم به اعدام»اثرماتئی ویسنی یک به دراماتورژی وکارگردانی روح الله جعفری درباره دادگاهی است که درآن به مسلخ رفتن عدالت و لگدمال شدن ارزش ها وقوانین به نمایش درمی آید و فرزین صابونی، سیروس همتی، الهام کردا،مجید رحمتی،نازگل نادریان،هدا ناصح، طوفان مهردادیان،امیر جنانی، رضا بهرامی و شیرین اسماعیلی بازیگران آن هستند. همچنین محمد علی کشاورز بازیگر پیشکسوت ایران نیز پس از 32 سال دوری از صحنه نقش کوچکی در این نمایش ایفا می کند.
دیگرعوامل نمایش هم عبارتند از: آهنگساز : محسن میرزایی ،طراح صحنه : احمد کچه چیان،طراح لباس: کتایون فیض مرندی،دستیاران کارگردان : رضا بهرامی ولاله علی پور،مدیر صحنه : داود چرخط،منشی صحنه و عکاس: فهیمه حکمت اندیش.
ماتئی ویسنی یک درسال 1956میلادی دررومانی به دنیا آمد ورشته تحصیلی اش تاریخ و فلسفه است اوکه عاشق ادبیات است ،علاوه بر چاپ مجموعه اشعار، به نمایشنامه نویسی هم روی آورد اما رژیم کمونیستی وقت رومانی کلیه آثاراو را توقیف می کند واومجبور می شود تا به فرانسه کوچ کند. ویسنی یک به عنوان مبارز فرهنگی ایمان دارد که تئاتر و شعر می توانند در ایجاد دموکراسی موثر باشد، زبان نمایشنامه های اوظریف و دقیق هستند و تعدادی از آثارش درایران توسط تینوش نظم جو ترجمه شده است.
به نقل از ایسکا نیوز
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید